دعوتنامه جلسه آنلاین پیرامون طرح بورسیه دانشجویان در واحدهای اقتصادی 1402/3/3

دعوتنامه جلسه آنلاین پیرامون طرح بورسیه دانشجویان در واحدهای اقتصادی 1402/3/3

بنیاد ملی نخبگان در قالب یک برنامه بزرگ و مهم، اقدام به اجرای طرح بورسیه صنعتی دانشجویان مستعد تحصیلی در واحدهای اقتصادی نموده است. در این طرح، دانشجویان مستعد برتر در ابتدای تحصیل با همکاری واحد اقتصادی مصاحبه و گزینش شده، و سپس با حمایت مالی بنیاد ملی نخبگان بورسیه شده و بعد از اتمام دوران بورسیه، در آن واحد اقتصادی مشغول به فعالیت خواهند شد. همچنین امکان انجام خدمت سربازی نیز در آن واحد اقتصادی در قالب طرح جایگزین فراهم شده است. لذا در این طرح، گزینش و تربیت نیروی انسانی متخصص توسط واحد اقتصادی، دانشگاه محل تحصیل و بنیاد ملی نخبگان انجام میگردد.
علاوه بر این، در طول مدت زمان بورسیه، بنیاد ملی نخبگان با همکاری واحد اقتصادی حمایتهای ویژه ای اعم از پرداخت شهریه ماهیانه، اعتبار مهارتی و فناورانه، بیمه تأمین اجتماعی و... برای دانشجویان انجام خواهد داد 
(شیوه نامه پیوست).

همچنین طی آیین نامه ابلاغی وزارت «علوم، تحقیقات و فناوری» و در حمایت از این طرح، امکان تغییر رشته های تحصیلی تا ٤٠ واحد درسی و مبتنی بر نیازهای واحدهای اقتصادی فراهم گردیده است. وزارت صنعت، معدن و تجارت نیز در صورت پرداخت سهم این وزارتخانه از خزانه داری کل کشور، بخشی از سهم واحد اقتصادی در این طرح را تامین خواهد نمود. همچنین جهت اطلاع رسانی بیشتر از نحوه اجرایی شدن طرح فوق جلسه آنلاینی در روز چهارشنبه مورخ ٣ خرداد ساعت ١٠ الی ١٢ صبح، با حضور نماینده بنیاد نخبگان به آدرس زیر برگزار میشود.
لینک جلسه: vc.bmn.ir/ch/yazd   
نام کاربری: yazd
پسوورد: yazd#63478 

شیوه نامه

دانلود اپلیکیشن اتاق بازرگانی