برگزاری نشست هماهنگی برای انتخاب هیأت مدیره اتاق مشترک ایران و ترکمنستان

برگزاری نشست هماهنگی برای انتخاب هیأت مدیره اتاق مشترک ایران و ترکمنستان
نویسنده خبر : تاریخ بارگذاری : سه شنبه ، 31 مرداد 1396

برگزاری نشست هماهنگی برای انتخاب هیأت مدیره اتاق مشترک ایران و ترکمنستان

 

به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی خراسان رضوی:

نشست هماهنگی برای انتخاب هیأت مــدیره اتاق مشترک ایران و ترکمنستــان به ریاست  نایب رئیس اتاق خراسان رضوی برگزار شد، در این جلسه که با حضور فعالان اقتصادی و تشکل های بخش خصوصی برای مشورت و اعلام آمادگی برای کاندیداتوری اتاق مشترک ایران و ترکمنستان تشکیل شده بود،توکلی زاده با اشاره به اهمیت کشور ترکمنستان به عنوان بازار هدف جمهوری اسلامی از شرکت کنندگان خواست تا برای تشکیل اتاق مشترک با تمام انگیزه و علاقه حضور پیدا کنند تا مشکلات و مسائل مربوط به صادرات و واردات، ترکمنستان کاهش یابد.

در ادامه نایب رئیس اول اتاق خراسان رضوی با اشاره به جایگاه خراسان رضوی در صادرات کالا به ترکمنستان و ضــرورت تشکیل اتاق مشترک ایران و ترکمنستان افزود: هیأت مدیره این اتاق مشتــرک بین 7 تا 9 نفر می توانند باشند و کسانی کاندیـدا شوند که وقت لازم برای همکاری و حضــور در این اتاق را داشته باشند.

در ادامه منوچهری مدیر امور بین الملل اتاق خراسان رضوی گفت: 3 گمرک رسمی با دولت ترکمنستان داریم و حجم صادرات به ترکمنستان بیش از 500 میلیون دلار بوده است.

منوچهری افزود: تلاش خواهد شد که محل تشکیل اتاق در مشهد باشد.

در این جلســه آقایان توکلی زاده، محمودی و روشنک کاندیــداتوری خود را اعلام نمودند و قــرار شد سایر مدعوین آمادگی خود را برای کاندیداتوری اتاق مشترک ایران و ترکمنستان اعلام کنند.

لازم به ذکر است مجمع عمومی مؤسس اتاق مشترک بازرگانی- ترکمنستان جهت انتخاب هیأت مــدیره در تاریخ 7/6/1396 ساعت 15:00 در سالن اجتماعات طبقه هشتم اتاق ایران برگزار می گردد.

دانلود اپلیکیشن اتاق بازرگانی