برگزاری سمینار «آشنایی با کوچینگ» با هدف ارتقای توان مدیریتی و بهبود عملکرد کسب و کار

برگزاری سمینار «آشنایی با کوچینگ» با هدف ارتقای توان مدیریتی و بهبود عملکرد کسب و کار
نویسنده خبر : مدیر سایت تاریخ بارگذاری : يک شنبه ، 24 ارديبهشت 1396

سمینار «آشنایی با کوچینگ»، ویژه صاحبان کسب و کار و مدیران و فعالان اقتصادی، در مرکز آموزش و پژوهش اتاق بازرگانی خراسان رضوی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی؛ این دوره آموزشی با هدف فراهم کردن بستر یادگیری مهارت هایی برگزار شد که به بهبود عملکرد و موفقیت فردی و شغلی منجر می شوند.

مدرس این سمینار آموزشی دکتر غلام حسین رادمرد قدیری بود که در این دوره به تعریف و تبیین کوچینگ و پیش نیازها برای استفاده بهینه از آن پرداخت. کاربرد کوچینگ و انواع، ویژگی‌های این مهارت و تاثیرات آن  بر بهره وری و تعالی فردی و سازمانی و تاثیر کوچینگ بر کسب و کار و ضرورت استفاده از این خدمت، از دیگر مباحث مطروحه بودند.

این گزارش حاکی است؛ کوچینگ یک رشته جدید است که برپایه روانشناسی مثبت‌نگر بنا شده است. هدف آن حمایت از افراد در ایجاد یک زندگی ایده‌آل و کسب و کاری رضایت‌بخش است. در این روش مربی با مخاطبان خود درباره موضوعات مختلف اعم از مسائل حرفه‌ای تا موضوعات شخصی، روحی و روانی گفتگو می‌کند و آن‌ها را در مسیر تعیین و دستیابی به اهداف‌شان حمایت می‌کند. از مهم‌ترین کاربردهای کوچینگ در سیستم‌های نوین سازمانی، ارتقای توان مدیریت و رهبری در افراد و بهبود سطح عملکرد کسب و کار آن‌هاست.

دانلود اپلیکیشن اتاق بازرگانی