کارگاه راه‌اندازی سیستم تجارت الکترونیکی و کسب و کار اینترنتی برگزار شد

کارگاه راه‌اندازی سیستم تجارت الکترونیکی و کسب و کار اینترنتی برگزار شد
نویسنده خبر : مدیر سایت تاریخ بارگذاری : چهارشنبه ، 13 بهمن 1395

با حضور جمعی از مدیران شرکت‌های اقتصادی و صاحبان مشاغل؛

کارگاه راه‌اندازی سیستم تجارت الکترونیکی و کسب و کار اینترنتی برگزار شد

کارگاه آموزشی آشنایی با روند «راه‌اندازی سیستم‌های تجارت الکترونیکی و کسب و کار اینترنتی» با حضور جمعی از مدیران شرکت‌های اقتصادی و صاحبان مشاغل و کسب و کارهای کوچک 4و3 بهمن ماه در محل مرکز آموزش اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی خراسان رضوی؛ مدرس این دوره آموزشی، «حسین زینی وند» تاجر الکترونیک و مبدع کارگاه های علمی پرورش تاجر الکترونیک در ایران بود که با رویکرد افزایش فروش و توسعه صادرات در این بخش، مباحثی را ارائه داد.

آشنایی با بستر تجارت الکترونیک در فضای مجازی، اهمیت و چرایی توجه به این بخش و کسب مهارت در آن، انتقال دانش روز دنیا و بیان تجارب موفق در این حوزه، بخشی از مباحث این کارگاه آموزشی را تشکیل می‌دادند.

علاوه بر آن، آموزش های علمی و کاربردی نیز در این محور ارائه شد و بعضی از کسب و کارهای موفق ایرانی در حوزه تجارت الکترونیک به حاضران معرفی گردید.

همچنین در این کارگاه تأکید شد که در حال حاضر صنعتگران، فعالان بخش توریسم و صاحبان مشاغل کوچک و متوسط، می‌توانند به آسانی از این بستر برای توسعه تجارت خود بهره بگیرند و از این منظر کشورهایی نظیر کره، ژاپن، هند و... در قاره آسیا توفیقات خوبی کسب کرده اند.

این گزارش حاکی است؛ این کارگاه آموزشی که با هدف ترغیب فعالان اقتصادی به آشنایی و مطالعه بیشتر در مقوله سیستم تجارت الکترونیک و کسب و کار اینترنتی برگزار شده بود، با استقبال مخاطبان مواجه گردید.

دانلود اپلیکیشن اتاق بازرگانی