مدیرعامل شرکت بازرگانی دولتی ایران: واردات غلات، سیلوها، کارخانه‌های آرد و نانوایی‌ها فعال هستند

نویسنده خبر : روابط عمومی تاریخ بارگذاری : شنبه ، 09 فروردين 1399

مدیرعامل شرکت مادر تخصصی بازرگانی دولتی ایران گفت: بنادر، انبارها، سیلوها و همه زنجیره‌های مرتبط نظیر کارخانجات آرد، سیلوهای بخش خصوصی و نانوایی فعال هستند.

به گزارش روز شنبه وزارت صنعت، معدن و تجارت، «یزدان سیف» افزود: بنادر، انبارها، سیلوها و همه زنجیره‌های مرتبط نظیر کارخانه های آرد، سیلوهای بخش خصوصی و نانوایی فعال هستند و اجرای بخشنامه رئیس سازمان اداری و استخدامی و دستور رئیس جمهوری مبنی بر کاهش تراکم نیروهای مستقر در دوایر دولتی و عمومی، در راستای ایجاد آرامش در بازار کالاهای اساسی کشور در این برهه زمانی اتخاذ شده است.

وی ادامه داد: به تشخیص مدیران ستادی و استانی، برخی مشاغل که امکان انجام وظایف در خارج از محل اداری و به صورت دورکاری وجود دارد، با ارایه ساعات انجام فعالیت در منزل به همراه گزارش کار مربوطه می‌توانند، وظایف خود را در خارج از فضای اداری هم انجام دهند.

مدیرعامل شرکت بازرگانی دولتی ایران یادآور شد: با توجه به اهمیت انجام وظایف و فعالیت‌های محوله شرکت از یک سو و کاهش تراکم نیروهای موجود در دفاتر ستادی و استانی لازم است بخشی از نیروهای شرکت بازرگانی دولتی ایران حسب کارکردها و وظایف مرتبط، به صورت گردشی، نوبت کاری و شیفت با تاکید دورکاری وظایف خود را انجام دهند تا ضمن کاهش تراکم حضور فیزیکی افراد، انجام وظایف محوله به ویژه تامین و توزیع کالاهای اساسی با اختلال مواجه نشود.

سازمان اداری و استخدامی کشور، بر اساس مصوبه ستاد ملی مدیریت کرونا که به تایید رییس جمهوری رسیده است؛ در خصوص حضور یک سوم کارکنان دستگاه‌های اجرای اعلام کرد: کاهش حضور دو سوم کارکنان از طریق نوبت‌بندی و اعطای مرخصی صورت گرفته و این مرخصی جزء مرخصی استحقاقی کارکنان محسوب نخواهد شد.

دانلود اپلیکیشن اتاق بازرگانی