شهر آرا:رئیس اتاق ایران در شورای گفتگو تاکید کرد تشکیل شرکت‌های مشترک بین ایران و لبنان

نویسنده خبر : تاریخ بارگذاری :

شهر آرا:رئیس اتاق ایران در شورای گفتگو تاکید کرد
تشکیل شرکت‌های مشترک بین ایران و لبنان
رئیس اتاق ایران در سی‌وچهارمین نشست شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی خراسان‌رضوی، بااشاره‌به سفر اخیرش به لبنان از تشکیل شرکت‌های اروپایی در لبنان به‌منظور بازسازی سوریه خبر داد و از شرکت‌های خراسانی و خدمات فنی‌مهندسی درخواست کرد باتوجه‌به اشتیاق لبنانی‌ها برای تشکیل شرکت‌های مشترک با ایران، از ظرفیت اقتصادی استان به این منظور استفاده بیشتری به عمل آید. غلام‌حسین شافعی در سی‌وچهارمین نشست شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی استان خراسان‌رضوی، با بیان اینکه خط اعتباری یک‌میلیارددلاری اتریش برای تجارت با ایران عملیاتی شده است، اظهار امیدواری کرد: این اعتبار برای بخش صنعت و صادرات کشور اثرات فراوانی داشته باشد.
رئیس اتاق ایران از اقدام مناسب وزیر جهادکشاورزی در سفر رئیس‌جمهور به کشورهای آسیای جنوب‌شرقی نام برد و اعلام کرد: در مذاکرات، تصمیم گرفته شد در ازای واردات موز، صادرات کشمش و سیب به این کشورها انجام شود که جهشی در صادرات کشور است و جنبش صادرات سیب و کشمش از هم‌اکنون دراین‌‌ارتباط آغاز شده است.
شافعی گفت: شورای گفتگو محل بیان مشکلات و یافتن راه‌حل‌های کارشناسی برای برون‌رفت از مشکلات موجود است. وی افزود: شورای گفتگو تشکیل شده تا از زاویه دیگری وارد مسائل و مشکلات بشویم.

دانلود اپلیکیشن اتاق بازرگانی