فرایندهای صدور پروانه بهره برداری صنعتی خراسان رضوی الکترونیک شد

فرایندهای صدور پروانه بهره برداری صنعتی خراسان رضوی الکترونیک شد
نویسنده خبر : تاریخ بارگذاری : پنج شنبه ، 27 آبان 1395

معاون سازمان صنعت و معدن خراسان رضوی گفت: فرایندهای صدور پروانه بهره برداری صنعتی خراسان رضوی الکترونیک شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد مقدسبه نقل از روابط عمومی سازمان صنعت, معدن و تجارت خراسان رضوی, ناصر شعربافیان اظهار داشت: متقاضیان علاقه مند به سرمایه گذاری در صنعت استان, در جهت تسریع و تسهیل در امر سرمایه‌گذاری صنعتی و کاهش مدت زمان فرایند صدور جواز تأسیس, تمدید و اصلاح آن از این پس نیازی به مراجعه به این سازمان جهت تکمیل پرسش نامه و طرح توجیهی و یا استخدام مشاور و استفاده از شرکت‌های فنی و مهندسی جهت اقدام ندارند.

وی گفت: انجام تمامی مراحل صرفاً به صورت غیرحضوری و از طریق سامانه بهین یاب به آدرس اینترنتی www.behinyab.ir انجام می‌گیرد و نیازی به حضور فیزیکی متقاضی نمی‌باشد.

شعربافیان افزود: تمام مراحل ثبت نام, بررسی و صدور مجوز صرفاً به صورت الکترونیکی انجام می‌شود و تنها در مرحله دریافت اصل جواز تاسیس پس از تماس تلفنی سازمان نیاز به حضور متقاضی (با در دست داشتن کارت ملی یا شناسنامه) و یا نماینده قانونی متقاضی (با وکالت محضری) در دبیرخانه سازمان است.

وی تصریح کرد: متقاضیان می‌توانند جهت دریافت اطلاعات تکمیلی در زمینه نحوه تکمیل اطلاعات سامانه،  فرم راهنمای تخصصی مربوطه را از ذیل صفحه پرتال سازمان دریافت کنند؛ همچنین میز خدمت سازمان, مستقر در طبقه همکف ساختمان مرکزی سازمان صنعت, معدن و تجارت استان (بلوار خیام) آماده پاسخگویی به سوالات و رفع ابهامات متقاضیان است

دانلود اپلیکیشن اتاق بازرگانی