همکاری بانک های استان در راستای رفع مشکلات شرکت ایران خودروی خراسان رضوی

همکاری بانک های استان در راستای رفع مشکلات شرکت ایران خودروی خراسان رضوی
نویسنده خبر : روابط عمومی تاریخ بارگذاری : پنج شنبه ، 11 مهر 1398

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی خبرداد:

همکاری بانک های استان در راستای رفع مشکلات شرکت ایران خودروی خراسان رضوی

 

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی گفت: شرکت ایران خودروی استان به عنوان یکی از بزرگ ترين بنگاه های صنعتي- اقتصادي شرق كشور به شمار می آید اما به دلایلی با کاهش در بخش تولید مواجه شده و بر همین اساس توافق گردید تا بانک ها همکاری لازم را برای استمهال و اختصاص منابع جدید به این شرکت به عمل آورند.

علی رسولیان در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان اظهار کرد:بر این باوریم که برای عبور از دشواری های اقتصادی موجود و حرکت به سمت توسعه، باید موانع موجود بر سر راه تولید را رفع و هموار کنیم.

وی به ظرفیت های دیگر خراسان رضوی در بخش های مختلف اشاره کرد و ادامه داد: استانمان در حوزه معدن از ظرفیت های بسیار بالایی برخوردار بوده و مطالعات لازم در زمینه ژئوفیزیک آن نیز صورت گرفته است. بر این باوریم که همین ظرفیت در صورت سرمایه گذاری موثر می تواند تحولی بزرگ را به نفع اقتصادمان رقم بزند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی افزود: بنا داریم که اکتشافات معدنی 13 محدوده که مطالعات ژئو فیزیک آن به سرانجام رسیده، توسط ایمیدرو انجام شود و پاسخ موافقت دستگاه ها از جمله اداره کل منابع طبیعی، سازمان میراث فرهنگی، اداره کل راهداری و سازمان محیط زیست در این راستا اخذ شود.

 رسولیان گفت: در این جلسه تمامی دستگاه ها موافقت کردند تا با رعایت شرایط و قوانین مربوطه بتوانیم هر چه سریع تر اکتشافات لازم را انجام دهیم.

وی خاطرنشان کرد: همچنین بنا بر آن شد که ظرف مدت زمان یک هفته پاسخ استعلامات ارائه و با صدور گواهی کشف، عملیات اجرایی آغاز شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی اضافه‌ کرد: این استان در بخش فولاد نیز از ظرفیت های ویژه ای برخوردار است که می توان از این ظرفیت در راستای رونق تولید بهره گرفته شود.

 

دانلود اپلیکیشن اتاق بازرگانی