بازخورد خوب و تدوام اجرای برنامه های فرهنگستان نوآوری

بازخورد خوب و تدوام اجرای برنامه های فرهنگستان نوآوری
نویسنده خبر : مرکز آموزش تاریخ بارگذاری : شنبه ، 16 شهريور 1398

سرپرست مرکز آموزش اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی خراسان رضوی خبر داد:

بازخورد خوب و تدوام اجرای برنامه های فرهنگستان نوآوری


سرپرست مرکز آموزش اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی خراسان رضوی گفت: از دو سال پیش برای ارتقاء سطح سواد و دانش کارآفرینی و کسب و کار نوجوانان در اتاق بازرگانی برنامه‌ای داشتیم که پارسال با لیگ کسب و کار دانش آموزی در همایش توسعه پایدار همراه بود و سپس با تاکید رئیس اتاق ایران بر لزوم جانشین پروری و تربیت مدیران و کارآفرینان نسل آینده، برنامه‌ای با عنوان فرهنگستان نوآوری و کارآفرینی دانش آموزی طراحی شد که هدف عمده آن آموزش مهارت‌های کسب و کار به دانش‌آموزان بود؛ این برنامه برای تابستان دانش آموزان پایه نهم تا یازدهم و دوازدهم درنظر گرفته شد.
پیام رشیدی در گفتگو با خبرنگار اتاق مشهد، افزود: حضور دانش آموزان در فرهنگستان با برگزاری آزمونی بر اساس استانداردهای دنیا بود و ورودی‌ها مصاحبه شدند و از بین آنها ۵۴ نفر انتخاب شدند تا در دوره ۹ هفته فرهنگستان حضور یابند.
رشیدی خاطرنشان کرد: برنامه های این فرهنگستان متمرکز بر مهارت‌های اجتماعی، روابط عمومی، بازاریابی و شناسایی جامعه هدف، کار گروهی و آشنایی با پتانسیل‌های اقتصادی استان و نیز آشنایی با رسالت و وظایف اتاق بازرگانی و سازمان‌های اقتصادی در استان بود.
وی ادامه داد: در این ۹ هفته برنامه‌هایی همچون تورهای آموزشی (در قالب بازدید از بنگاه‌های اقتصادی مطرح شهر) و اجرای در برنامه «صندلی تجربه» (با حضور محمدعلی چمنیان به عنوان یکی از کارآفرینان مطرح استان) و... برگزار شد و در مجموع بازخوردی که از دانش آموزان و والدین شان داشتیم این بود که برنامه های جدید و دارای جاذبه های خاصی برای آنها بوده که امیدواریم بتوانیم این دوره را حداقل سه بار در سال تکرار کنیم و برای سال آینده به صورت ترمیک آن را عملیاتی نماییم.

دانلود اپلیکیشن اتاق بازرگانی