صدور گواهی مبداء بصورت هوشمند در اتاق مشهد از اول دی ماه

صدور گواهی مبداء بصورت هوشمند در اتاق مشهد از اول دی ماه
نویسنده خبر : تاریخ بارگذاری : 280

 سامانه یکپارچه کارت بازرگانی هوشمند، یکی از پروژه های موفق ملی در حوزه بازرگانی کشور است که هم اکنون در سراسر کشور در حال بهره برداری می باشد. سامانه مذکور طی تفاهم نامه ای سه جانبه، میان اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران با وزارت صنعت، معدن و تجارت و اتاق تعاون مرکزی، در سراسر کشور رسمیت یافت. این سامانه با هدف یکپارچه سازی و سازمان دهی به فرایندهای مربوط به کارت بازرگانی و عضویت، سازماندهی به این کارت ها، ارائه خدمات به بازرگانان و اتاق های بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی، و معطلی، حذف محدودیت های زمانی و مکانی، و ارائه خدمات الکترونیکی و آنلاین می باشد.
به گزارش روابط عمومی اتاق مشهد: اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران در راستای مدیریت یکپارچه و قابل اطمینان امور گواهی مبدأ و تسهیل و روان سازی فعالیت های مربوطه، «سامانه یکپارچه گواهی مبدأ» را راه اندازی کرده است و تنها مرجع تأیید اعتبار گواهی مبدأهای صادر شده در جمهوری اسلامی ایران، سامانه مذکور می باشد.
در همین راستا اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی خراسان رضوی اقدام به برگزاری کارگاه آموزشی کارتابل هوشمند بازرگانی کرد که در این کارگاه آموزشی « سامانه یکپارچه گواهی مبدأ » توسط مدرسین به اعضای اتاق خراسان معرفی گردید و در پایان به سؤالات اعضای حاضر در جلسه پاسخ داده شد. علاقمندان می توانند برای آگاهی از چگونگی معرفی سامانه یکپارچه گواهی مبدأ به صورت CD به اتاق مشهــد مراجعه کنند.

دانلود اپلیکیشن اتاق بازرگانی