نیازسنجی آموزشی سندیکای برق شعبه خراسان در راستای امضای تفاهم نامه سه جانبه با کشور آلمان

نیازسنجی آموزشی سندیکای برق شعبه خراسان در راستای امضای تفاهم نامه سه جانبه با کشور آلمان
نویسنده خبر : مرکز آموزش تاریخ بارگذاری : شنبه ، 11 اسفند 1397

رییس مرکز آموزش خراسان رضوی در راستای امضای تفاهم نامه سه جانبه با کشور آلمان

نیاز سنجی آموزشی سندیکای برق ایران-شعبه خراسان

به گزارش مرکز آموزش اتاق خراسان رضوی ،پیام رشیدی که در سفر به کشور آلمان به عنوان نماینده اتاق مشهد و مجری تفاهم نامه همکاری سه جانبه ی آموزش شغلی دوگانه با این کشور حضور داشت با اعلام اینکه مرکز آموزش اتاق بازرگانی خراسان رضوی آمادگی دارد در راستای ارتقای شغلی و اهداف بخش خصوصی توانمند، خدمات آموزشی را به تشکل های بخش خصوصی ارایه دهد، با اعضای سندیکای برق ایران-شعبه خراسان دیدار کرد.

وی در این دیدار با بیان اینکه برگزاری دوره های مهارتی آموزشی از الزامات تشکل های بخش خصوصی است خاطر نشان کرد:تعالی امر آموزش در راستای توانمندسازی سرمایه‌های انسانی باید در بخش خصوصی به شیوه های نوین با تلاش مضاعفی صورت گیرد.

وی با اشاره به اینکه با توجه خاصي كه در جهان و دهه اخير به آموزشهاي تخصصی معطوف شده است، بیان کرد: این آموزشها تنها راه تربيت نيروي انساني متخصص و ابزار مهمي در امر تعالی امر آموزش در راستای توانمندسازی سرمایه‌های انسانی به شیوه های نوین می باشد.

وی در پایان این دیدار از مطلوب بودن این سلسله نشست ها خبر داد و ابراز امیدواری کرد از این پس شناسایی و تحلیل نیازهاي آموزشی، طراحی و برنامه ریزي آموزشی،اجراي آموزش و ارزشیابی نتایج آموزش به صورتی یکپارچه، متعادل و هدفمند ادامه یابد.


در این دیدار اعضای سندیکای برق خراسان نیازهای آموزشی خود را با رییس مرکز آموزش خراسان رضوی در میان نهادند.

دانلود اپلیکیشن اتاق بازرگانی