برگزاری جلسه هم اندیشی مدیران آموزشی اتاق های بازرگانی سرار کشور

برگزاری جلسه هم اندیشی مدیران آموزشی اتاق های بازرگانی سرار کشور
نویسنده خبر : مرکز آموزش تاریخ بارگذاری : سه شنبه ، 23 بهمن 1397

جلسه هم اندیشی مدیران آموزشی اتاق های بازرگانی سرار کشور در تاریخ 10 و 11 بهمن سال جاری در محل مرکز همایش های خلیج فارس کیش برگزار گردید.
این جلسه با خوش آمدگویی دکتر میرمحمد صادقی (ریاست موسسه آموزش بازرگانی اتاق ایران) آغاز شد و در ادامه آقایان زمانی (معاونت امور استانها) و اشرف ( دبیرکلی اتاق ایران) امر آموزش را مهم ترین عامل رشد و بهبود شرایط اقتصادی حال حاظر کشور دانستند و حمایت خود را از گسترده کردن برنامه های آموزشی و هم چنین ارائه طرح های نو و کاربردی در امر آموزش را اعلام کردند.
در این نشست آقای Prof.Noe Jones نکاتی در مورد تاثیر آموزش بر روند بهبود اقتصادی ارائه و کسب و کارهای خوش آتیه را نیز معرفی کردند.
روز دوم این نشست با خوش آمد گویی مجدد خانم علاوش (مدیر آموزش موسسه آموزشی) آغاز شد و ایشان ضمن معرفی اساتید خارجی شرکت کننده در جلسه از اهمیت الگو برداری از نحوه آموزش های به روز دنیا گفتند.
در پایان این نشست دو روزه مدیران و نمایندگان آموزش اتاق های بازرگانی گزراش کوتاهی از عملکرد یکساله خود دادند و پیشنهاداتی جهت بهبود برنامه های آموزشی ارائه کردند.
شایان ذکر است مرکز آموزش اتاق بازرگانی خراسان رضوی برای دومین سال پیاپی موفق به کسب رتبه ی 1 برتر آموزش در بین اتاق های کشور گردیده است.

دانلود اپلیکیشن اتاق بازرگانی