سلسله نشست‌های ارزش آفرینان با هدف انتقال تجارب چهره‌های ماندگار حوزه کسب و کار

سلسله نشست‌های ارزش آفرینان با هدف انتقال تجارب چهره‌های ماندگار حوزه کسب و کار
نویسنده خبر : مرکز آموزش تاریخ بارگذاری : سه شنبه ، 15 آبان 1397

به همت مرکز آموزش اتاق بازرگانی مشهد برگزار می شود:
سلسله نشست‌های ارزش آفرینان با هدف انتقال تجارب چهره‌های ماندگار حوزه کسب و کار

🔸نخستین جلسه از سلسله نشست‌های ارزش آفرینان با محوریت انتقال تجارب پیشکسوتان و چهره‌های ماندگار حوزه کسب و کار، 23 آبان ماه در مرکز آموزش اتاق مشهد برگزار می شود.
به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی خراسان رضوی؛ رشیدی مدیر مرکز آموزش اتاق مشهد در گفتگو با خبرنگار ما، در تشریح اهداف و ابعاد برگزاری این نشست‌ها، عنوان کرد: قلب هر کسب و کار و قلب اقتصاد هر کشوری، ارزش‌هایی است که ایجاد می کند و از سوی دیگر، مهم‌ترین وجه مشتری مداری نیز ارزش آفرینی است.
🔹وی افزود: ارزش آفرینی به معنای رویکردی است که یک کسب و کار در قبال همه ذینفعان و به ویژه مشتریان خود در پیش می گیرد و در آن مشتری را محور همه فعالیت ها و فرایندهای خود قرار می دهد و از منظر او کسب و کار را به نحوی مهندسی می کند که محصولات و خدماتی که ارائه می دهد، نیازها و خواسته های مشتری را تأمین نماید. با نگاهی به همه این ظرفیت ها و ضرورت‌ها، برنامه‌هایی را برای نسل جوان تعریف کردیم که ذیل آن نحوه ارزش‌آفرینی در چهارچوب یک کسب و کار موفق را از زبان پیشکسوتان و چهره های ماندگار این حوزه بشنوند.
🔸رشیدی متذکر شد: در این چهارچوب سلسله برنامه های ارزش آفرینان از تاریخ 23 آبان ماه در مرکز آموزش اتاق بازرگانی مشهد کلید خواهد خورد و در اولین جلسه از تجارب و دیدگاه‌های مهندس غلامحسین شافعی رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران بهره خواهیم گرفت و وی با فعالان جوان اقتصادی، دانشجویان و دانش آموختگان دانشگاه ها از روش های ارزش آفرینی و اهمیت آن در حفظ و گسترش کسب و کارها خواهد گفت.
🔹وی مکان برگزاری این نشست را مرکز آموزش  اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی خراسان رضوی واقع در حاشیه بلوار وکیل آباد- حد فاصل هنرستان و سامانیه(بین وکیل آباد 16 و 18)- پلاک 252عنوان کرد و گفت:متقاضیان برای حضور در این نشست می توانند جهت ثبت نام به پورتال آموزش به آدرس  http://www.mccima.com/EDU-Registr.htm
مراجعه کنند.                                                                                                    

دانلود اپلیکیشن اتاق بازرگانی