شهردار مشهد: مشتاق همکاری و تعامل با بخش خصوصی «واقعی» هستیم

شهردار مشهد: مشتاق همکاری و تعامل با بخش خصوصی «واقعی» هستیم
نویسنده خبر : تاریخ بارگذاری : سه شنبه ، 22 خرداد 1397

شهردار مشهد گفت: مشتاق هستیم برای پیشبرد پروژه ها و طرح‌های سرمایه گذاری‌مان با بخش خصوصی واقعی وارد مذاکره و قرارداد شویم.

به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی خراسان رضوی؛ قاسم تقی زاده خامسی در خصوص ظرفیت‌های تعاملی مدیریت شهری و بخش خصوصی و همچنین حضور پررنگ خصولتی‌های در پیشبرد طرح های توسعه‌ای شهر مشهد در دوره‌های پیشین، عنوان کرد: در حال حاضر، ارحجیت ما همکاری با بخش خصوصی واقعی است.

وی به ۱۰۰ بسته حمایتی اشاره کرد که برای سرمایه‌گذاری در شهر مشهد فراهم شده است و گفت: آنچه از عهده مدیریت شهری برای جلب سرمایه گذاری و مشارکت بخش خصوصی ساخته است؛ دعوت به همراهی، ارائه تسهیلات، ارتقای همکاری ها و توسعه بخش پشتیبانی می باشد. خوشبختانه در این مدت، سرمایه گذاران زیادی به ما مراجعه داشته اند و حجم قراردادهایمان نیز مطلوب بوده است.

وی ادامه داد: 100بسته ای که اشاره شد نیز بستر سرمایه گذاری‌های موثرتر را فراهم می کنند و امیدواریم که امسال بتوانیم بخشی از آن‌ها را به ثمر برسانیم.

خامسی اذعان کرد: باور ما این است، شهری که سالانه پذیرای 30میلیون زائر و گردشگر است، قاعدتا ظرفیت گسترده‌ای برای جذب هر نوع سرمایه گذاری سازنده را دارد.

 

دانلود اپلیکیشن اتاق بازرگانی