وزارت کشور اعلام کرد: کسب رتبه نخست شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی خراسان رضوی در میان شوراهای گفتگوی سراسر کشور طی 9ماهه سال جاری

وزارت کشور اعلام کرد:  کسب رتبه نخست شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی خراسان رضوی  در میان شوراهای گفتگوی سراسر کشور طی 9ماهه سال جاری
نویسنده خبر : روابط عمومی تاریخ بارگذاری : پنج شنبه ، 09 اسفند 1397

وزارت کشور اعلام کرد:

کسب رتبه نخست شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی خراسان رضوی

در میان شوراهای گفتگوی سراسر کشور طی 9ماهه سال جاری

 

 

 

وزیر کشور، در نامه‌ای خطاب به حسن روحانی، رئیس جمهوری کشورمان، گزارشی از عملکرد شوراهای استانی گفتگوی دولت و بخش خصوصی در 9ماهه 1397 منتشر کرد. در این گزارش رحمانی فضلی؛ «خراسان رضوی» با کسب 82/3امتیاز رتبه نخست را در میان شوراهای گفتگوی استان ها کشور کسب کرده است.

به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی خراسان رضوی؛ در ارزیابی های انجام شده از سوی وزارت کشور، «خراسان رضوی» در جایگاه اول قرار گرفته و استان های آذربایجان شرقی، تهران و قزوین رتبه های دوم تا چهارم را کسب نموده است.

این گزارش حاکیست، برگزاری منظم جلسات شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی استان(با حضور شخص استاندار و رئیس اتاق خراسان رضوی)، نتیجه و اثربخش بودن مصوبات، پیگیری و تلاش مستمر برای شناسایی قوانین مخل کسب و کار و ارائه پیشنهادات کاربردی برای رفع موانع موجود در سطح ملی ؛ از جمله مولفه هایی است که به کسب این عنوان منجر شد.

در گزارش وزارت کشور همچنین آمده است؛ طی در 9ماهه سال 1397، تعداد 206 جلسه شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی در استان های سراسر کشور برگزار شده که منجر به صدور 1433مصوبه شده است.

علی اکبر لبافی، رئیس دبیرخانه شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی خراسان رضوی، با تقدیر از تلاش مثبت اعضای این شورا و مشارکت خوب فعالان اقتصادی و همراهی مطلوب دستگاه های دولتی در استان، عنوان کرد: کسب این رتبه، مرهون تلاش هایی است که در راستای رسیدن به همگرایی و همصدایی انجام شده اند.

وی توضیح داد: از ابتدای سال جاری تاکنون 13جلسه شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی و بیش از 50جلسه دبیرخانه و کارگروه های تخصصی برگزار شده که دو جلسه شورا با حضور وزرای دولت، سه جلسه معاون وزرا و دو جلسه نیز با روسا و نمایندگان کمیسیون های تخصصی مجلس بوده است.

دانلود اپلیکیشن اتاق بازرگانی