برخورد با بانک ها و موسسات مالی اعتباری که اطلاعات خود را در اختیار شورای هماهنگی بانک‌ها قرار ندهند

برخورد با بانک ها و موسسات مالی اعتباری که اطلاعات خود را در اختیار شورای هماهنگی بانک‌ها قرار ندهند
نویسنده خبر : روابط عمومی تاریخ بارگذاری : دوشنبه ، 25 فروردين 1399

استاندار خراسان رضوی خبر داد؛

برخورد با بانک ها و موسسات مالی اعتباری که اطلاعات خود را در اختیار شورای هماهنگی بانک‌ها قرار ندهند

استاندار خراسان رضوی ضمن اشاره به جلوگیری از تعطیلی ۳۹۲ واحد صنعتی در سال گذشته، گفت: در راستای کاهش آثار کرونا بر اقتصاد استان، بسته های حمایتی دولت در خصوص کسب و کارهای خرد پیگیری و در دستور کار قرار گیرد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی علیرضا رزم‌حسینی در جلسه شورای هماهنگی بانک های استان، بر لزوم پیش بینی تمهیدات لازم در شرایط پساکرونا تاکید کرد و افزود: با توجه به اینکه اقتصاد خراسان رضوی بر پایه بخش خصوصی بنا شده است، خسارت‌های شیوع ویروس کرونا برای خراسان رضوی بیشتر از استان های دیگر خواهد بود.
استاندار خراسان رضوی بیان کرد: دبیر شورای هماهنگی بانک ها و مدیران بانکی استان باید بسته های تشویقی یا کمک های حمایتی که از سوی دولت برای کسب و کارهای خرد پیش بینی شده را پیگیری کنند تا خسارت این ویروس بر اقتصاد استان کاهش یابد.
رزم‌حسینی خاطرنشان کرد: با توجه به افزایش حضور مردم در سطح شهر، حتما پروتکل های بهداشتی در تمامی شعب بانک ها رعایت شود تا آغاز فعالیت کسب و کارها، باعث شیوع بیش از پیش ویروس کرونا در استان نشود.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه در سال گذشته از تعطیلی ۳۹۲ واحد صنعتی کشاورزی و اقتصادی جلوگیری شد، گفت: تلاش های انجام گرفته در این زمینه، اقدام بزرگی در سال رونق تولید محسوب می شود.
استاندار خراسان رضوی ابراز کرد: با تمام بانک ها یا مؤسسات مالی و اعتباری که اطلاعات بانکی خود را ارائه نمی کنند، بعد از دادن فرصت یک ماهه بر اساس تصمیمات ستاد تدبیر استان برخورد خواهد شد.
رزم‌حسینی با بیان اینکه در سال جاری‌ ۲۰۰ طرح اقتصادی در برنامه استان قرار دارد که باید دنبال شود، خاطرنشان کرد: امسال علاوه بر تلاش برای اجرای این طرح ها، باید با سهولت بیشتری به واحد های کوچک، تسهیلات ارائه شود.
استاندار خراسان رضوی گفت: در پایان سال مدیران بانک هایی که همکاری خوبی در اقتصاد استان داشته باشند، تشویق خواهند شد.

دانلود اپلیکیشن اتاق بازرگانی