جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی شهرستان بجستان برگزار شد

جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی شهرستان بجستان برگزار شد
نویسنده خبر : روابط عمومی تاریخ بارگذاری : دوشنبه ، 04 آذر 1398

با حضور دبیر نهاد مردمی اقتصاد مقاومتی خراسان رضوی:
جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی شهرستان بجستان برگزار شد


جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی، اشتغال سرمایه گذاری با هدف تشریح اقدامات شهرستان بجستان در این حوزه با حضور لبافی دبیر نهاد مردمی اقتصاد مقاومتی خراسان رضوی، ابراهیمی فرماندار شهرستان بجستان و مدیران دستگاه های اجرایی در محل سالن اجتماعات فرمانداری برگزار گردید.
لبافی، دبیر نهاد مردمی اقتصاد مقاومتی خراسان رضوی با اشاره به اینکه این طرح با درایت استاندارخراسان رضوی اجرا شده، گفت : این تفکر جدید نیاز توسعه در منطقه و کشور می باشد و لازمه این طرح از طریق جلب مشارکت مردم و خیران امکان پذیر می باشد اما در اجرای طرح مثلث توسعه اقتصادی باید از مشارکت معین‌های اقتصادی استان، مسئولان و دستگاه های اجرایی، ائمه جمعه و دستگاه قضایی تقاضا کنیم تا در این راستا زمینه را مهیا و مشکلات و موانع سرراه را برطرف سازند تا موجب جلب مشارکت های مردمی به منظور ایجاد اشتغال و کارآفرینی باشند.

ابراهیمی، فرماندار شهرستان بجستان نیز با اشاره به منویات مقام معظم رهبری و انتخاب شعار رونق تولید در سال جاری، خاطرنشان کرد: با کار و تلاش دستگاههای اجرایی شهرستان بجستان، موفق به جذب پنج برابری اعتبارات اشتغال پایدار روستایی و کسب رتبه اول جذب اعتبارات مربوطه درسطح استان شدیم.

وی با اشاره به انعقاد ۱۸ تفاهم نامه اقتصادی در حضور استاندار خراسان رضوی، گزارشی از پیگیریها و اقدامات انجام شده جهت مطالبات وخواسته های واحدهای مذکور به حاضرین ارائه نمود.

ابراهیمی ضمن تشکر از فعالیتهای معین های اقتصادی خواستار تسریع در فرایندهای اجرایی و توسعه فعالیت معین اقتصادی در بجستان شد و در این راستا از انعقاد تفاهم نامه با معین های روستایی جدید خبر داد.

در ابتدای این جلسه نیز معین‌های اقتصادی شهرستان، ریاست دادگستری و فرمانده نیروی مقاومت بسیج از اقدامات صورت گرفته توسط اضلاع مثلث توسعه اقتصادی شهرستان گزارشی به حاضرین ارائه نمودند.

همچنین درحاشیه سفر علی اکبر لبافی، دبیر نهاد اقتصاد مقاومتی خراسان رضوی به شهرستان بجستان، او به همراه فرماندار این شهرستان و جمعی از مسئولین دستگاه های اجرایی از کارگاه های قالی بافی روستای مرندیز بازدید کردند.

دانلود اپلیکیشن اتاق بازرگانی