ثبت اطلاعات ۴۰۰ پروژه در سامانه رصد الگوی مثلث توسعه اقتصادی فرهنگی

ثبت اطلاعات ۴۰۰ پروژه در سامانه رصد الگوی مثلث توسعه اقتصادی فرهنگی
نویسنده خبر : روابط عمومی تاریخ بارگذاری : سه شنبه ، 21 آبان 1398

دبیرنهاد مردمی اقتصاد مقاومتی خراسان رضوی خبرداد؛

ثبت اطلاعات ۴۰۰ پروژه در سامانه رصد الگوی مثلث توسعه اقتصادی فرهنگی

دبیر نهاد مردمی اقتصاد مقاومتی خراسان رضوی گفت: مردم می توانند با مراجعه به سایت نهاد مردمی اقتصاد مقاومتی استان به اطلاعات مربوط به الگوی مثلث توسعه اقتصادی فرهنگی، معین ها، رقم سرمایه گذاری ها و پیشرفت فیزیکی پروژه ها دسترسی پیدا کنند.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، علی اکبر لبافی در جلسه بررسی سامانه ثبت اطلاعات پروژه ها و اقدامات معین های اقتصاد مقاومتی استان که به صورت ارتباط ویدیو کنفرانس با فرمانداران برگزار شد، اظهار کرد: این جلسه با هدف معرفی مراحل مربوط به ثبت اطلاعات پروژه ها و اقدامات معین ها در سامانه ثبت اطلاعات برگزار شده است.
وی با اشاره به اینکه فرآیند ثبت اطلاعات پروژه های معین های اقتصاد مقاومتی در دو حوزه فرهنگی و اقتصادی انجام می شود، افزود: تاکنون اطلاعات 400 پروژه اقتصادی مربوط به الگوی مثلث توسعه اقتصادی فرهنگی در این سامانه ثبت شده است.
دبیر نهاد مردمی اقتصاد مقاومتی خراسان رضوی ادامه داد: بعد از ثبت اطلاعات پروژه ها و اقدامات معین های اقتصاد مقاومتی در این سامانه، فرماندار هر شهرستان اطلاعات را تایید و به نهاد مردمی اقتصاد مقاومتی استان ارجاع خواهد داد.
لبافی با بیان اینکه امکان استفاده آزاد از اطلاعات پروژه های معین های اقتصاد مقاومتی برای آحاد مردم فراهم شده است، تاکید کرد: بعد از تایید اطلاعات در سامانه ثبت اطلاعات پروژه ها و اقدامات معین های اقتصاد مقاومتی، مردم چه در داخل و چه در خارج کشور می توانند با مراجعه به سایت نهاد مردمی اقتصاد مقاومتی از اطلاعات مربوطه مطلع شوند.

دانلود اپلیکیشن اتاق بازرگانی