فراخوان ثبت نام انتخاب صادرکنندگان نمونه ملی- 6 الی 12 شهریور ماه

فراخوان ثبت نام انتخاب صادرکنندگان نمونه ملی- 6 الی 12 شهریور ماه

طبق اعلام دفتر ترویج تجارت سازمان توسعه تجارت ایران، این سازمان امسال نیز به رسم سال های گذشته، براساس معیارها و شاخص های مندرج در سامانه https://www.tpo.ir درصدد شناسایی الگوهای موفق در بخش صادرات و معرفی آنان به عنوان صادرکننده ممتاز و نمونه ملی در سال 1402 در بیست و هفتمین سالروز ملی صادرات می باشد.

لذا از علاقمندان درخواست شده است از تاریخ 1402/06/06 لغایت 1402/06/12 ضمن ثبت ‌نام الکترونیکی در پروفایل کاربری شرکت متقاضی بر روی سامانه https://www.ntsw.ir (سامانه جامع تجارت)، نسبت‌ به تهیه و بارگذاری اسناد و مدارک مرتبط به استناد شاخص های ارزیابی اعلام شده در سامانه مربوطه اقدام نمایند. ضمناً با عنایت به اینکه در سال جاری فرآیند ثبت نام متقاضیان انتخاب صادرکنندگان ممتاز و نمونه ملی صرفاً از طریق سامانه الکترونیکی انجام می‌پذیرد، لذا از مراجعه حضوری به دبیرخانه انتخاب صادرکنندگان نمونه و ارسال فیزیکی مدارک و مستندات به این سازمان جداً اجتناب نمایند.

شایان ‌ذکر است ثبت نام در سه دسته گروه‌های کالایی، محصول فناورانه و خدمات انجام خواهد پذیرفت و صرفا «دریافت خود اظهاری گروه خدمات» متعاقبا اطلاع رسانی و انجام خواهد شد. ضمناً تاریخ فوق الذکر غیرقابل تمدید بوده و پس‌ از پایان مهلت ثبت ‌نام و خوداظهاری متقاضیان، بلافاصله مرحله ارزیابی بنگاههای متقاضی و انتخاب برترین ها طی فرآیند الکترونیکی انجام خواهد پذیرفت.

دانلود اپلیکیشن اتاق بازرگانی