پذیرش گروه تجاری روسیه در زمینه غذایی و کشاورزی

پذیرش گروه تجاری روسیه در زمینه غذایی و کشاورزی

در اجرای تفاهمنامه منعقد شده در سپتامبر ٢٠٢٠ میلادی فیمابین اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تهران و مرکز صادرات فدراسیون روسیه، مقرر است یک گروه تجاری ١٢٥ نفره (متشکل از ٧٨ شرکت) که در زمینه های مختلف صنعتی فعالیت دارند، به منظور دیدار و مذاکره با تجار و بازرگانان ایرانی سراسر کشور و برگزاری مذاکرات دوجانبه با همتایان خود، در روزهای ٢٨ لغایت ٣٠ شهریورماه ١٤٠١ به تهران سفر نمایند.

صنایع غذایی و کشاورزی نظیر گوشت، ماکارونی و پاستا، آب معدنی، انواع نوشیدنیها، غلات، شیرینی و شکلات، انواع روغنهای خوراکی، آبزیان، تجهیزات و ماشینآلات صنایع غذایی و کشاورزی، بسته بندی، سلامت، دارو و تجهیزات پزشکی، مصالح ساختمانی، شیشه و بلور، صنایع چوب، قطعات خودرو، حمل ونقل، تجهیزات صنعتی، صنایع فلزی، سیستم های مخابراتی و رادیویی، حفاری و استخراج، انرژی، بازیافت، تبلیغات و بازاریابی دیجیتال، آموزش و... از جمله زمینه های فعالیت این شرکت‌هاست.
اتاق بازرگانی تهران در نظر دارد طی سه روز متوالی و با تعیین وقت قبلی برای شرکتها، ملاقاتهای دوجانبه تجاری را میان اعضای این گروه تجاری و فعالان اقتصادی کشورمان در محل هتل اسپیناس پالاس واقع در سعادت آباد برگزار نماید.
 علاقمندان برای ثبت نام از طریق مراجعه به بخش رخدادهای اقتصادی وبسایت اتاق تهران به آدرس ir.tccim.www و مطالعه شرایط اختصاصی مندرج، حداکثر تا روز سه شنبه مورخ ١٥ شهریورماه اقدام نمایند.

دفتر کشاورزی

دانلود اپلیکیشن اتاق بازرگانی