رئیس اتاق لاهور پاکستان: به آینده روشن روابط اقتصادی با ایران، امیدوار هستیم

رئیس اتاق لاهور پاکستان:  به آینده روشن روابط اقتصادی با ایران، امیدوار هستیم
نویسنده خبر : روابط عمومی تاریخ بارگذاری : يک شنبه ، 08 اسفند 1400

رئیس اتاق لاهور پاکستان:

به آینده روشن روابط اقتصادی با ایران، امیدوار هستیم

 

رئیس اتاق بازرگانی لاهور، ظرفیت‌های اقتصادی دو کشور پاکستان و ایران را ارزشمند توصیف کرد و نسبت به آینده روشن در روابط اقتصادی دو کشور، ابراز امیدواری نمود.

به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی خراسان رضوی؛ بیان نعمان کبیر در گفتگو با خبرنگار ما متذکر شد: این دو همسایه، سوابق و روابط دیرین دارند و مشترکات فرهنگی و تاریخی هم مزید بر علت است تا در بخش اقتصاد نیز شاهد بهبود سطح تعاملات و تسهیل در تجارت و سرمایه گذاری متقابل باشیم.

وی اذعان کرد که؛ چندی پیش توافقاتی بین دو کشور بر سر توسعه تجارت و به ویژه تسهیل در بحث تهاتر کالا انجام شد که موضوع در نهادهای متولی در پاکستان در دست پیگیری است و امیدواریم در زمان کوتاهی شاهد عملیاتی شدن این توافقات باشیم.

وی تاکید کرد: پاکستان از واردات محصولات پتروشیمی و ال‌پی‌جی استقبال می کند و در بخش فلزات، واردکننده تولیدات ایرانی هستیم. متقابلا پاکستان در حوزه محصولات کشاورزی بازار خوبی دارد و ایران هم مشتری محصولات آن است. تولیدات برنج پاکستان در بازار ایران، مورد قبول و مصرف هستند. البته معتقدیم که ظرفیت های همکاری های مشترک به مراتب بیشتر است و موانع باید شناسایی و برداشته شوند و شرایط تجارت و سرمایه گذاری برای دو کشور، تسهیل شود.

 

دفتر کشاورزی

دانلود اپلیکیشن اتاق بازرگانی