صورتجلسه مورخ 1399/12/20

جلسه : 18

تاریخ جلسه : 99/12/20

آخرین جلسه هیأت رئیسه در سال جاری با حضور آقایان مهندس شافعی ، محمودی، توکلی زاده و خانم سراج احمدی در ساعت 7:30 روز چهارشنبه 99/12/20 در محل دفتر ریاست محترم با تلاوت کلام ا... مجید آغاز گردید .
در ابتدا جناب آقای مهندس شافعی ریاست محترم اتاق ضمن تبریک مبعث پیامبراعظم (ص) و تبریک سال نو و تشکر و قدردانی از زحمات هیئت رئیسه محترم گزارشی از آخرین مسائل و اخبار اتاق ارائه نمودند و مسائل مختلفی مورد بحث و بررسی قرار گرفت وموارد ذیل مصوب گردید:
مقرر شد تقویم جلسات هیات رئیسه در پنج شنبه های اول و سوم هر ماه برگزار شود .( سرکار خانم حسین نیا)
سپس جلسه با حضور آقای مهندس کبیر دبیر محترم اتاق ادامه یافت.
دبیر محترم گزارشی از مصوبات سالجاری را که انجام شده ، به هیات رئیسه ارائه نمودند و مقرر شد سایر مصوبات هیئت رئیسه که احتیاج به زمان بیشتری دارد در سال آینده پیگیری شود.
در ارتباط با انتخاب صادر کنندگان نمونه و همایش انتخاب واحدهای نمونه صادراتی مذاکراتی انجام شد ومقرر شد آقای مهندس کبیر شیوه نامه انتخاب صادر کننده نمونه را از اتاق ایران و اتاق های شاخص اخذ نمایند و با بهره گیری از موضوعات و مطالب، شیوه نامه ای را تهیه و به هیئت رئیسه پیشنهاد نمایند و پس از بررسی هیئت رئیسه تصمیم مقتضی اتخاذ شود.
حضور نمایندگان اتاق در مجامع و جلسات خارج از اتاق مورد بحث و بررسی قرار گرفت ومقرر شد دبیر محترم اتاق آئین نامه مجامع و شوراهای اتاق ایران را تهیه نموده وبا توجه به شرایط استان خراسان در صورت لزوم بومی سازی شود و پس از تدوین شیوه نامه و ارائه به هیات رئیسه پس از تصویب، ابلاغ شود ؛ به همین منظور در صورت نیازجلسه فوق العاده هیات رئیسه برگزار شود .( سرکار خانم حسین نیا )

دانلود اپلیکیشن اتاق بازرگانی