صورتجلسه مورخ 1398/11/03

جلسه : 17

تاریخ جلسه : 98/11/03

حاضرین- آقایان: شافعی، سیادت، محمودی، توکلی زاده و خانم سراج احمدی

 هفدهمین جلسه هیأت رئیسه اتاق مشهد در روز پنجشنبه مورخ 98/11/03 ساعت 7:30 صبح با حضور کلیه اعضاء محترم در محل دفتر ریاست با تلاوت قرآن مجید آغاز گردید.

در ابتدا آقای مهندس شافعی ریاست محترم اتاق ضمن عرض تسلیت به مناسبت دهه فاطمیه و گرامیداشت یاد و خاطره سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی، گزارشی از سفر به چابهار و بازدید از مناطق سیل زده را ارائه نمودند، و خواستار تشکیل ستادی جهت جمع آوری کمک به سیل زدگان عزیز سیستان و بلوچستان شدند و همچنین گزارشی از برگزاری جلسه مثلث توسعه اقتصادی که با حضور استاندار محترم خراسان رضوی و تنی چند از خبرگان اقتصادی در در راستای پایداری این مدل اقتصادی تشکیل شده بود، توضیحاتی ارائه نمودند. سپس پیشنهاد روابط عمومی دال بر تهیه ویژه نامه نوروزی مطرح که مورد مخالفت قرار گرفت و در همین زمینه مقرر گردید؛ روابط عمومی نسبت به تهیه گزارش عملکرد سالانه اتاق اقدام نماید.

در ادامه آقای مهندس سیادت گزارشی از عملکرد اتاق مشترک ایران و افغانستان بیان نمودند، و با توجه به مشکلات مطرح شده در حوزه تجارت با افغانستان مقرر شد؛ ایشان پیشنهاد مطالعه پژوهشی را جهت ارائه به اتاق ایران و اتاق مشهد تهیه نمایند. و اتاق مشهد موضوع را از طریق اتاق ایران پیگیری نماید.

سپس جلسه در ساعت 9:30 صبح با ذکر صلوات پایان یافت.

دانلود اپلیکیشن اتاق بازرگانی