صورتجلسه مورخ 1398/10/12

خلاصه مذاکرات و مصوبات هیأت رئیسه

جلسه : 16

تاریخ جلسه : 98/10/12

حاضرین- آقایان: شافعی، محمودی، توکلی زاده، خانم سراج احمدی

 شانزدهمین جلسه هیأت رئیسه اتاق مشهد در روز پنجشنبه مورخ 98/10/12 ساعت 7:30 صبح در محل دفتر ریاست با تلاوت قرآن مجید آغاز گردید.

در ابتدای جلسه آقای مهندس شافعی در رابطه با مسائل اقتصادی روز و نیز طرح توسعه متوازن منطقه ای مطالبی ارائه نمودند که با توجه به اجرای طرح تقسیم بندی منطقه ای وسیله ای خواهد شد جهت اجرا مگا پروژه ها در هر منطقه و توسعه صنعتی با در نظر گرفتن اولویت بندی تولیدات در کشور و پس از آن جلسه وارد دستور کار گردید.

 مقرر شد؛ دببر محترم اتاق گزارشی از عملکرد مجموعه اقدامات اجرائی در بخش های مختلف در هر فصل جهت هیأت رئیسه تهیه و ارائه نماید و در پایان هر سال و حداکثر تا اول خرداد ماه سال بعد عملکرد سال گذشته تهیه و چاپ شود.

در ادامه آقای رشیدی سرپرست مرکز آموزش اتاق ضمن حضور در جلسه هیأت رئیسه گزارش مبسوطی از برگزاری لیگ کسب و کار نوجوانان در سال 97 ارائه نمود و با توجه به استقبال مخاطبان نوجوان در سایر استانها پیشنهاد برگزاری لیگ مذکور در سطح ملی با هدف ترویج فرهنگ نوآوری و کارآفرینی، شناسایی افراد مستعد و نخبه حوزه کسب و کار و مهیا نمودن زمینه سرمایه گذاری روی ایده های نوآورانه به عنوان یکی از قسمت های همایش ملی توسعه پایدار در بخش اختتامیه در نظر گرفته شود.

قابل ذکر است این فراخوان از 20 دی ماه آغاز خواهد شد، که پس از ارزیابی و داوری طرح های ارسالی نهایتاً برای احراز کسب عناوین اول تا سوم در مشهد رقابت خواهد شد. پس از گزارش ایشان آقای مهندس شافعی پیشنهاداتی برای ارتقاء امور از جمله حضور این دانش آموزان نابغه جهت معرفی طرح ها و ایده های نو و خلاقانه خود در کمیسیون های اتاق و در حوزه تشکلها و صنعتگران مرتبط با موضوع طرح ارائه شده از سوی دانش آموزان و حمایت اتاق از این ایده ها تا حصول نتیجه ارائه نمودند که بیانات آقای مهندس شافعی مورد تایید اعضاء هیأت رئیسه قرار گرفت.

سپس جلسه در ساعت 9 صبح با ذکر صلوات پایان یافت.

دانلود اپلیکیشن اتاق بازرگانی