صورتجلسه مورخ 1398/09/28

خلاصه مذاکرات و مصوبات هیأت رئیسه

اتاق بازرگانی مشهد

جلسه : 15

تاریخ جلسه : 98/09/28

حاضرین- آقایان: شافعی، سیادت، محمودی، توکلی زاده، خانم سراج احمدی

 پانزدهمین جلسه هیأت رئیسه اتاق مشهد در روز پنجشنبه مورخ 98/09/28 ساعت 7:30 صبح با حضور کلیه اعضاء در محل دفتر ریاست با ذکر تلاوت قرآن مجید آغاز گردید.

ابتدا ریاست محترم اتاق گزارش مختصری از وضعیت اقتصادی روز ارائه نمودند و سپس دبیر محترم اتاق در جلسه حضور یافته و بودجه پیشنهادی سال 99 را ارائه نمودند که پس از توضیحات لازم از سوی ایشان و مذاکرات انجام گرفته نهایتاً بودجه سال 99 مورد تأیید قرار گرفت و مقرر شد؛ در جلسه آینده هیأت نمایندگان مطرح و تصویب نهایی گردد.

در ارتباط با برنامه ها و الویتهای کاری سال 99 مقرر شد؛ دبیر محترم اتاق تا 15 بهمن ماه برنامه های پیشنهادی را به هیأت رئیسه ارائه نماید و هیأت رئیسه حداکثر ظرف مدت 2 هفته بررسی و نتیجه نهایی را اعلام نماید.

در ادامه دبیر محترم اتاق چارچوب پیشنهادی برگزاری هفتمین همایش بهبود محیط کسب و کار را ارائه نمودند که به تصویب هیأت رئیسه رسید و همچنین مقرر شد؛ پیگیری لازم برای تأمین اعتبار همایش از سوی اتاق ایران انجام گیرد. در ارتباط با برگزاری لیگ کسب و کار دانش آموزی مقرر شد؛ آقای رشیدی در جلسه آینده هیأت رئیسه حضور یافته و گزارش خود را ارائه نماید.

جلسه در ساعت 9 صبح با ذکر صلوات ختم گردید.

دانلود اپلیکیشن اتاق بازرگانی