کمسیون حمل‎ونقل اتاق بازرگانی خراسان رضوی تصویب کرد؛ اعزام هیأتی به بندرعباس برای بررسی مشکلات ترانزیتی شرکت‎های حمل‎ونقل استان

کمسیون حمل‎ونقل اتاق بازرگانی خراسان رضوی تصویب کرد؛ اعزام هیأتی به بندرعباس برای بررسی مشکلات ترانزیتی شرکت‎های حمل‎ونقل استان
نویسنده خبر : تاریخ بارگذاری : سه شنبه ، 04 خرداد 1395

 اعضای کمیسیون حمل ‎و نقل و ترانزیت اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی خراسان رضوی در قالب مصوبه‌ای به اعزام هیأتی به بندرعباس جهت بررسی مشکلات ترانزیتی شرکت‎های حمل‎ونقل استان رأی مثبت دادند.
به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی خراسان رضوی، دومین جلسه کمیسیون حمل ‎و نقل و ترانزیت اتاق به بررسی سه دستور کار اختصاص داشت که یکی از این دستورکارها تعیین تیم اجرایی به منظور اعزام به بنادر جهت شناسایی زمینه‎های قابل بهبود و اقدامات اجرایی لازم قبل از سفر بود.
*بررسی مشکلات مشکلات ترانزیتی شرکت‎های حمل‎ونقل استان در بندرعباس
احمد زمانیان رئیس کمیسیون در اظهاراتی، به تشریح زمینه‌هایی پرداخت که به این پیشنهاد و تصمیم منجر شده‌اند و گفت:ظرفیت‌هایی که در این بخش فراهم است، مباید مورد توجه قرار گیرند تا نه ظرفیتی را از دست داده باشیم و نه از فرصت‌های تازه غفلت کرده باشیم. اگر دشواری در مسیری ایجاد می‌شود، ظرفیت آن باید با تعامل و پیگیری رفع شوود صرفا تاکید، برای پیشبرد کار کفایت نمی‌کند.
در ادامه جلسه هر کدام از اعضا دغدغه‌ها و نکات خود را بیان کردند که در جمع‌بندی آن‌ها، مقرر شد تا هیأتی سه نفره در بازه زمانی 7 تا 12 خرداد ماه عازم بندرعباس شوند.
زمانیان در خصوص ماموریت این هیات توضیح داد: این سه نفر موظف شدند قبل از اقدام به سفر نشست‎هایی برای جمع‏آوری اطلاعات لازم و احصاء مشکلات موجود برگزار کنند.
*از برگزاری سمینار تا پیگیری مشکلات مالیاتی
اظهار نظر در خصوص اقدامات اجرایی جحهت برگزاری سمیناری با موضوع «مشکلات حمل‏ و نقل و ترانزیت استان» محور دیگر دستور کار این کمیسیون بود که با مصوبه اعضا، کارگروهی متشکل از هفت نفر‏ از اعضای کمیسیون به علاوه هیأت رئیسه تعیین و مقرر شد از سوی این کارگروه، جزئیات و نحوه اجرای این سمینار بررسی و در جلسه بعد کمیسیون مطرح شود تا نهایتا نظر اعضای حاضر اخذ و پس از تصویب هب مرحله اجرا درآید.
سومین و آخرین دستور کار جلسه کمیسیون حمل ‎و نقل و ترانزیت اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی خراسان رضوی به نحوه پیگیری مشکلات مالیاتی در حوزه حمل و نقل اختصاص داشت؛ پیش از این در کمیته مشترک اتاق مصوب شده بود انشای مجددی توسط مشاور مالیاتی اتاق با هماهنگی و همکاری انجمن حمل و نقل جاده‎ای تنظیم شود که این اقدام انجام و در این جلسه نیز قرار شد از طرف انجمن به مراجع و نهادهای ذی‎صلاح از جمله اتاق بازرگانی ارسال و پیگیری‏های لازم برای آن انجام شود.

دانلود اپلیکیشن اتاق بازرگانی