صورتجلسه مورخ 1399/11/16

جلسه : 17

تاریخ جلسه : 99/11/16

هفدهمین جلسه هیأت رئیسه با حضورکلیه اعضاء محترم هیئت رئیسه و به ریاست آقای مهندس شافعی در ساعت 7:30 روز پنجشنبه 99/11/16 در محل دفتر ریاست  محترم با تلاوت کلام ا... مجید آغاز گردید .

ابتدا آقای مهندس شافعی ریاست محترم اتاق گزارشی از مسائل اقتصادی روز و ارزیابی شوراهای گفتگو کشور بیان نمودند سپس آقای محمودی گزارشی در خصوص بررسی طرح کاهش سهم استان از سپرده های بانکی و همچنین گزارشی نیز از جلسه با دبیر هماهنگی شورای بانکهای دولتی استان ارائه نمودند که پس از تبادل نظر مصوباتی بشرح ذیل اتخاذ گردید. 

1- مقرر گردید با مسئولیت آقای محمودی جلسات تداوم یابد و ضمن تهیه گزارش کارشناسی مدون  موارد ذیل نیز تبیین گردد:

الف- علت مشکل تفاوت میزان منابع به مصارف چیست ؟

ب – راهکارهایی برای رفع محدودیت پرداختهای منابع تهیه شود و همچنین در جلسات فوق،  کارشناسان اتاق و سازمان های ذیربط حضور داشته باشند .

ج- مشکلاتی که در جلسات مطرح و امکان پیگیری و حل آن در تهران وجود دارد احصا و اعلام گردد.

2- مقرر شد یک جلسه هیئت رئیسه با شورای ملی زعفران برگزار شود و شورای ملی زعفران گزارشی از عملکرد این شورا به هیئت رئیسه ارایه نمایند .( مسئول پیگیری سرکار خانم حسین نیا)

سپس در ادامه جلسه آقای مهندس کبیر دبیر محترم اتاق در جلسه حضور یافتند

ابتدا موضوع بازنگری حضور نمایندگان مجامع در جلسات خارج از اتاق مطرح و مقرر شد که در جلسه آتی هیئت رئیسه بررسی نهایی انجام شود .

3- مقرر شد دبیر محترم اتاق در جلسات نمایندگان مجامع در خارج از اتاق بنا به نیاز و تشخیص،  همراه نماینده اتاق شرکت نمایند .

4-  مقرر شد که کارشناس  نماینده اتاق حداکثر ظرف مدت 48 ساعت پس ازبرگزاری جلسه گزارش مربوطه را برای نماینده اتاق در جلسه ارسال و در صورت عدم دریافت پاسخ و اعلام نظر،   تایید شده تلقی شود و به دبیرخانه ارسال نمایند .

 5- مقرر شد که در اسفند ماه اولین گزارش از حضور نمایندگان اتاق در مجامع توسط دبیر اتاق تهیه و ارائه شود.

 

جلسه در ساعت 9:30 صبح با ذکر صلوات پایان یافت .

 

دانلود اپلیکیشن اتاق بازرگانی