صورتجلسه مورخ 1399/10/04

جلسه : 15

تاریخ جلسه : 99/10/04

 

پانزدهمین جلسه هیأت رئیسه اتاق با حضور آقایان مهندس شافعی ،سیادت ، محمودی، توکلی زاده و خانم سراج احمدی در ساعت 7:30 صبح روز پنجشنبه 99/10/04 در محل دفتر ریاست  محترم با تلاوت کلام ا... مجید آغاز گردید .

در ابتدا ریاست محترم اتاق گزارشی از اهم موضوعات اقتصادی ملی و استانی را بیان نمودند،  سپس جلسه وارد دستور کار شد و پس ازبحث و بررسی موارد ذیل مورد تصویب قرار گرفت :

1- دبیر محترم اتاق گزارشی از مشکلات تعهد ارزی صادرکنندگان استان ارائه نمودند و مقرر شد فهرست 65 نفره که از سوی بانک مرکزی ابلاغ شده است را بررسی کامل نموده و گزارش کاملی از وضعیت رفع تعهدات آنان را تهیه و ارائه نماید. همچنین نسخه ای از مکاتبات و مستندات قبلی در دفاع از عملکرد اتاق تهیه و ارائه نماید.

2 – به منظور ارتقاء تعاملات و ارتباط با نمایندگان محترم استان در مجلس شورای اسلامی مقرر گردید ،   آقای مهندس لبافی بعنوان رابط اتاق و مجمع نمایندگان تعیین که با هماهنگی دبیر محترم اتاق ,  و سایر واحد های مربوطه اقدام لازم صورت پذیرد .

3- در ارتباط با چگونگی حضور نمایندگان اتاق در مجامع و جلسات خارج از اتاق پیشنهاد شد ضمن بازنگری و بررسی توسط هیئت رئیسه ،  اصلاحات موضوع نمایندگان اتاق در جلسه آینده مطرح شود .

و همچنین مقررشد کارشناسان محترم اتاق که در این جلسات شرکت می نمایند فرم گزارش جلسه را تهیه و به اطلاع عضو محترم ناظر اتاق ( هیئت نمایندگان ) برسانند ودر صورت تایید و یا عدم تایید فرم گزارش مربوطه را حداکثر ظرف مدت  48 ساعت اعلام نماید .

 ضمناً دبیر محترم اتاق بصورت فصلی گزارش حضور نمایندگان اتاق در جلسات را تهیه و به هیئت رئیسه ارائه نماید.

جلسه در ساعت 9:30 صبح با ذکر صلوات پایان یافت .

دانلود اپلیکیشن اتاق بازرگانی