صورتجلسه مورخ 1399/07/10

خلاصه مذاکرات و مصوبات هیأت رئیسه

جلسه : 10

تاریخ جلسه : 99/07/10

 دهمین جلسه هیأت رئیسه اتاق مشهد با حضور آقایان مهندس شافعی، سیادت، محمودی و خانم سراج احمدی

در ساعت 7:30 صبح روز پنجشنبه 99/07/10 در محل دفتر ریاست محترم با تلاوت کلام ا... مجید آغاز گردید.

ابتدا ریاست محترم اتاق گزارشی از اهم فعالیت های اقتصادی کشور و تغییر و تحول استان خراسان مطالبی ارائه نمودند، سپس جلسه وارد دستور کار شد و موارد ذیل مورد بررسی و مصوب گردید :

1- در ارتباط با کار نهاد مردمی اقتصاد مقاومتی و بحث معین های اقتصادی مقرر شد: دو نائب رئیس محترم اتاق با همکاری و دبیری آقای لبافی و اعضای محترم هیأت نمایندگان مرتبط جلساتی برگزار نموده و به جمع بندی مناسب برسند و نتیجه جلسات به ریاست محترم اتاق اعلام شود.

2- آقای کبیر دبیر محترم اتاق در جلسه حضور یافتند و گزارشی از وضعیت کارتهای بازرگانی ارائه نمودند. که در این ارتباط 1500 بازدید سرزده از دفاتر بازرگانی انجام شده است و حدود 250 کارت متخلف نیز تعلیق شده است همچنین مقرر شد؛ دبیر محترم اتاق جلسه مشترکی با برخی از صادرکنندگان برگزار نموده و گزارش و تحلیلی از صادرات و مشکلات آن بویژه در ارتباط با تأمین ارز و رفع تعهد ارزی تهیه و ارائه نماید

3- در ارتباط با بهبود عملکرد کمیسیونها مقرر شد؛ در اولین فرصت جلسه شورای روسای کمیسیونها با حضور آقای مهندس شافعی در جهت تقویت و بررسی برنامه های کمیسیون ها برگزار شود. سپس دبیر محترم اتاق گزارشی از برنامه انتخاب واحدهای نمونه صادراتی ارائه نمود که مقرر شد به جهت توسعه فعالیت های رسانه ای در این ایام، هماهنگی لازم با نشریه دنیای اقتصاد ویژه خراسان رضوی بعمل آید.

 

جلسه در ساعت 9:30 صبح با ذکر صلوات ختم گردید.

دانلود اپلیکیشن اتاق بازرگانی