صورتجلسه مورخ 1399/05/09

جلسه : 6

تاریخ جلسه : 99/05/09

ششمین جلسه هیأت رئیسه اتاق با حضور آقایان مهندس شافعی ، سیادت، محمودی، توکلی زاده و خانم سراج احمدی در ساعت 7:30 صبح روز پنجشنبه 99/05/09 در محل دفتر ریاست  محترم با تلاوت کلام ا...  مجید آغاز گردید .

در ابتدا جلسه آقای مهندس شافعی  ضمن تبریک عید سعید قربان گزارشی از مسائل اقتصادی روز در حوزه ارزی برای فعالین اقتصادی بیان نمودند .

در ادامه جلسه آقای کبیر دبیر محترم اتاق ضمن حضور در جلسه  در ارتباط با راه اندازی پنجره فیزیکی شروع کسب و کار گزارشی از اقدامات انجام شده و هزینه های تحقق یافته و در دست انجام جمعاً به مبلغ تقریبی 400 میلیون تومان را ارئه نمود که مورد تصویب هیأت رئیسه قرار گرفت .

سپس آقای مهندس شافعی در ارتباط با راه اندازی دادگاه های تجاری و مرکز نو آوری در تهران و چند استان منتخب دیگر از جمله استان خراسان رضوی مطالبی را بیان فرمودند که هدف از این اقدامات کمک به بهبود محیط کسب و کار در اجرای قانون بهبود محیط کسب و کار می باشد .

در ارتباط با خرید زمین مورد نیاز اتاق مقرر شد آقای مهندس توکلی زاده به عنوان نماینده تام الاختیار هیأت رئیسه ، بررسی ها و مذاکرات لازم را انجام و هرگونه اقدامی لازم است به انجام رسانند .

همچنین مقرر شد دبیر محترم اتاق زمین های آستان قدس را بررسی و گزینه های پیشنهادی آستان قدس را به ایشان ارائه نمایند.

جلسه در ساعت 9:30 صبح با ذکر صلوات ختم گردید .

دانلود اپلیکیشن اتاق بازرگانی