صورتجلسه مورخ 1399/04/12

جلسه: 5

تاریخ جلسه: 99/04/12

پنجمین جلسه هیأت رئیسه اتاق با حضور آقایان مهندس شافعی، سیادت، محمودی و توکلی زاده در ساعت 7:30 صبح روز پنجشنبه مورخ  99/04/12 در محل دفتر ریاست محترم با تلاوت کلام ا... مجید آغاز گردید.

در ابتدا جلسه، آقای مهندس شافعی ضمن تبریک ولادت با سعادت حضرت امام رضا (ع)، گزارشی از مسائل اقتصادی کشور در حوزه صادرات و رفع تعهدات ارزی صادرکنندگان مطالبی ارائه نمودند. و در پی آن جلسه وارد دستور کار شد و پس از گفتگو و بررسی مطالب ذیل مورد تصویب قرار گرفت.

1- آقای مهندس کبیر دبیر محترم اتاق ضمن حضور در جلسه گزارش برنامه های عملیاتی سال 99  را توضیح دادند و پیشنهاد شد، یک نسخه از برنامه های مذکور در اختیار بقیه اعضاء هیأت رئیسه که جز هیأت راهبردی نیستند، قرار گیرد. و مقرر شد؛ تا پایان آذرماه دبیر محترم اتاق برنامه عملیاتی سال آتی را تهیه و به ریاست محترم ارائه و پس از ابلاغ ایشان به شورای برنامه ریزی، این شورا تا 15 بهمن ماه نظر نهائی خود را اعلام و هیأت رئیسه تا پایان بهمن ماه برنامه ها را بررسی و تصویب و برای هیأت نمایندگان ارسال تا پس از تصویب تا 15 اسفندماه به واحدهای اجرائی برای سال 1400 ابلاغ گردد.

2- بند 2 دستورکار جلسه، توسط دبیر محترم اتاق ارائه گردید و مصوب شد برای جلسات آینده یک نسخه از گزارش پیگیری های مصوبات هیأت رئیسه توسط دبیر محترم اتاق در اختیار هیأت رئیسه قرار گیرد.

3- با توجه به واگذاری روز صادرات به اتاق ایران، مقرر شد؛ دبیر محترم اتاق جهت برگزاری روز صادرات استانی، هماهنگی های لازم جهت هر چه با شکوه تر برگزاری این روز اقدام نماید. طرح و چگونگی برگزاری مراسم با هماهنگی آقای توکلی زاده تهیه و به هیأت رئیسه ارائه شود.

 

جلسه در ساعت 9:30 صبح با ذکر صلوات خاتمه یافت.

دانلود اپلیکیشن اتاق بازرگانی