صورتجلسه مورخ 1399/03/29

جلسه: 4

تاریخ جلسه: 99/03/29

چهارمین جلسه هیأت رئیسه اتاق با حضور ریاست محترم و  اعضاء محترم هیأت رئیسه  در ساعت 7:30 صبح روز پنجشنبه مورخ  99/03/29 در محل دفتر ریاست محترم با تلاوت کلام ا... مجید آغاز گردید.

در ابتدای جلسه ریاست محترم اتاق ضمن تسلیت شهادت امام جعفر صادق (ع)، گزارشی از مسائل اقتصادی روز و مشکلات در حوزه بانک مرکزی، وصول اعتبار و نیز مشکلات حوزه های مرزی به خصوص در مرز دوغارون بیان نمودند. همچنین مشکلات تأمین ارز و کمبود مواد اولیه کارخانجات و ..... توسط آقای مهندس شافعی و اعضاء مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت. سپس جلسه وارد دستورکار شد و حین جلسه اعضاء محترم هیأت رئیسه نظرات و پیشنهادات خود را در ارتباط با همگرایی، انسجام و چگونگی ادامه کار تشکلها اعلام نموده که در پی آن جناب آقای مهندس شافعی در ارتباط با رتبه بندی و ارزیابی عملکرد تشکلها نیز مطالبی را ایراد فرمودند.

 

اهم مصوبات :

1- مقرر گردید: دبیر اتاق بررسی جامع در ارتباط با عملکرد و چگونگی وضعیت تشکلهای اتاق انجام داده و به هیأت رئیسه ارائه دهند.(مجمع اعضاء، هیأت رئیسه...)

2- پیگیری دبیرخانه مشترک سه اتاق توسط دبیر اتاق مورد موافقت قرار گرفت.

3- مقرر گردید: دبیر اتاق با همکاری دبیران سایر تشکلها آئین نامه پیشنهادی برای تشکیل شورای هماهنگی تشکلهای بخش خصوصی تعاونی استان را پیگیر باشند.

4- بررسی وضعیت کارگروه های شهرستانی انجام شد لذا مقرر گردید: دبیر اتاق با توجه به شرایط کرونایی راهکارهای مناسب با شرایط موجود را پیگیری و ارائه نمایند.

5- حسب شرایط موجود کرونایی و به منظور تقویت سیستم انفورماتیک مقرر گردید؛ بخش انفورماتیک اتاق گزارشی در خصوص مشکلات و کمبودهای موجود را به نحوی که تشکلهای وابسته به اتاق از امکانات مربوطه استفاده نمایند تهیه نموده و در جلسه هیأت رئیسه ارائه گردد.

6- مقرر شد: در خصوص برگزاری روز صنعت و معدن دبیر اتاق در چگونگی اجرای این برنامه در روز صنعت درشورای هماهنگی این برنامه حضور پر رنگ تر داشته و گزارشی را به هیأت رئیسه ارائه دهند.

 

جلسه در ساعت 9:30 صبح با ذکر صلوات خاتمه یافت.

دانلود اپلیکیشن اتاق بازرگانی