صورتجلسه مورخ 96/11/03

خلاصه مذاکرات و مصوبات هیأت رئیسه

 

جلسه : 21

تاریخ جلسه : 96/11/03

حاضرین - آقایان: مهندس شافعی، محمودی، حسینی ، توکلی زاده و خانم سراج احمدی

جلسه هیأت رئیسه اتاق مشهد در تاریخ 03/11/96 در محل دفتر ریاست محترم با تلاوت قرآن مجید آغاز گردید. ابتـــدا ریاست محترم اتاق گزارشی از اهم فعالیت های اتاق ارائه نمودند، سپس آقای شوشتریان مطالبی جهت برگزاری میزگرد تلویزیونی که در آینده از شبکه خراسان رضوی پخش خواهد شد بیان کردند و خواهان راهنمایی های لازم از سوی هیأت رئیسه شدند. سپس آقای مهندس کبیر دبیر اتاق در جلسه حضور یافته و گزارشاتی را بیان نمودند. بعد از آن در پی گزارشات فوق، جلسه وارد دستور کار شد، که پس از بررسی مذاکرات، مطالب ذیل مصوب شد:

 

- اهم مطالب مطروحه

 

  • مقرر شد یک نفر نماینده اتاق از میان رؤسا یا اعضاء کمیسیون ها و یا نمایندگان معرفی شده از سوی آنها و یا از اعضای هیأت رئیسه در حوزه ذی ربط تعیین و حضور داشته باشد. همچنین یک نفر مهمان از اساتید دانشگاه با تشخیص تهیه کننده و با هماهنگی دانشگاه فردوسی تعیین گردد. مقرر گردید ترکیب چهار برنامه اولیه بوسیله آقای شوشتریان با اولویت موضوعات فصلی و مناسبتی تعیین و اعلام گردد. بدیهی است چنانچه در خلال پخش برنامه موضوعات با اهمیتی چون نوسان نرخ ارز و موارد مشابه پیش آمد؛ برنامه با اولویت به آن موضوع تهیه و آماده گردد.
  • با توجه به توصیه دادگستری و پدافند غیر عامل جهت بالا بردن ضریب امنیتی سیستم های نرم افزاری اتاق نسبت به تهیه و خرید فایروال اقدام شود.
  • با توجه به شکایت مجدد آقای دلیر دبیر سابق اتاق و دفاعیات وکلای اتاق آقایان بنی هاشم و طاهری انارکی که منجر به رای صادره به نفع اتاق گردید، مقرر گردید حق الزحمــه آقایان طبق توافق نماینــدگان اتاق آقای محمودی و کبیر به نامبردگان پرداخت شود.

دانلود اپلیکیشن اتاق بازرگانی