برگزاری سومین نشست کمیسیون گردشگری اتاق مشهد

برگزاری سومین  نشست کمیسیون گردشگری اتاق مشهد
نویسنده خبر : گروه دوگان تاریخ بارگذاری : يک شنبه ، 26 ارديبهشت 1395

برگزاری سومین کمیسیون گردشگری اتاق مشهد

 

سومین نشست کمیسیون گردشگری اتاق مشهد به ریاست حسین محمودی تشکیل شد.

به گزارش روابط عمومی اتاق مشهددر سومین نشست کمیسیون گردشگری نایب رییس اتاق مشهد  ضمن تبریک عید سعید قربان گفت:در عید قربان یک قدردانی بزرگ الهی نهفته است که اگر به ان توجه شود بسیاری از  درهای رحمت به روی ما باز می شود.

وی ضمن گرامی داشتن یاد جانباختگان فاجعه منی خواستار تشکیل  کمیته های حقیقت یاب برای بررسی ابعاد این فاجعه تاسف بار گردید.

نائب رئیس اتاق مشهد در ادامه ضمن تبریک انتخاب غلامحسین شافعی به ریاست اتاق ایران آن را فرصتی مغتنم برای استان ذکر کرد و اعلام امیدواری کرد با انتخاب مدیران استانی، فرصت های توسعه برای استان بیش از پیش فراهم شود.

طولانی ترین شیشلیک جهان صرف امور خیریه شده است !

در ادامه مسول ستاد برگزاری پخت ششلیک شاندیز گفت: با توجه به اینکه ششلیک شاندیز در فهرست آثار ملی ایران به عنوان میراث معنوی به ثبت رسیده است ، یکی از برنامه‌های جنبی  که پیگیری می شود، رایزنی برای ثبت جهانی این غذای سنتی در کتاب گینس می باشد.

طلوع  با اشاره به فرصت های اشتغالزایی صنعت گردشگری برای استان تاکید کرد:در مراحل پخت ششلیک شاندیز نزدیک به دویست نفر به کار گرفته شده بودند.

طلوع تاکید کرد:ششلیک شاندیز پس از طبخ به حدوددو هزار قطعه تقسیم و بین نیازمندان تقسیم شده است.

وی با اشاره به مقبولیت این صنعت در تمام دنیاگفت: امید داریم علاوه بر جذب گردشگر از نقاط مختلف کشور، با بهبود روند اشتغال زایی، دیگر مشاغل هم از پویایی خوبی برخوردار شوند.

در  ادامه این نشست اعضای کمیسیون به معرفی خود پرداختند تا ازبین حایزین شرایط رییس و نایب رییس کمیسیون تعیین گردد.

 

دانلود اپلیکیشن اتاق بازرگانی