فراخوان اعزام هیات به آستانه قزاقستان- 5 تا 8 بهمن 1401

فراخوان اعزام هیات به آستانه قزاقستان- 5 تا 8 بهمن 1401

اتاق ایران با همکاری اتاق مشترک بازرگانی ایران و قزاقستان در نظر دارد در راستای توسعه همکاری های تجاری ایران و قزاقستان و همزمان با برگزاری کمیسیون مشترک اقتصادی دو کشوردر شهر آستانه، یک هیأت تجاری را در معیت وزیر جهاد کشاورزی در تاریخ ۵ لغایت ۸ بهمن ماه
سالجاری به آن کشور اعزام نمایند. حوزه های حمل و نقل (کشتیرانی، ریلی، ترانزیت)، خدمات فنی و مهندسی، کشت فراسرزمینی، محصولات کشاورزی و مواد غذایی، غلات، خوراک دام، مواد شیمیایی، پلاستیک، صنایع و ماشین آلات، مصالح ساختمانی، معدنی، دارو و تجهیزات پزشکی، فناوری و دانش بنیان، در اولویت فعالیت های کاری هیات تجاری مورد اشاره می باشد.
علاقه مندان برای مشارکت می توانند، با تکمیل و ارسال فرم پیوست به همراه تصویر یک قطعه عکس، تصویر گذرنامه و کاتالوگ یک صفحه ای معرفی شرکت (در قطع A4 ) به آدرس ایمیل  m.saatchi@iccima.ir تا پایان وقت اداری روز ۲۴ دیماه اقدام فرمایند.
همچنین، جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص مشارکت و ثبت نام در هیأت اعزامی با شماره های ۸۵۷۳۲۳۵۶ ، ۸۵۷۳۲۳۹۰ ، ۸۸۹۸۷۲۹۳ و یا ۰۹۳۵۴۵۵۴۳۴۷ تماس حاصل فرمایند.
شایان ذکر است، لینک ثبت نام آنلاین به همراه هزینه های هتل، ترانسفر و پرواز چارتر با توجه به همراهی هیات تجاری بخش خصوصی با هیات اعزامی کمیسیون مشترک ایران و قزاقستان با هماهنگی با وزارت جهاد کشاورزی، متعاقبا اعلام خواهد شد.

فرم ثبت نام 

دانلود اپلیکیشن اتاق بازرگانی