دبیر اتاق مشهد: پارلمان بخش خصوصی، مشاوره های صادقانه به قوای سه‌گانه ارائه می‌دهد

دبیر اتاق مشهد:  پارلمان بخش خصوصی، مشاوره های صادقانه به قوای سه‌گانه ارائه می‌دهد
نویسنده خبر : روابط عمومی تاریخ بارگذاری : سه شنبه ، 01 مرداد 1398

دبیر اتاق مشهد:

پارلمان بخش خصوصی، مشاوره های صادقانه به قوای سه‌گانه ارائه می‌دهد

 

دبیر اتاق مشهد گفت: اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی، در مقام پارلمان بخش خصوصی، مشاوره ای صادقانه به قوای سه‌گانه ارائه می‌دهد و نظر به جایگاه تخصصی که در این عرصه دارد، باید صدای آن به خوبی از سوی ارکان حاکمیتی شنیده شود.

به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی خراسان رضوی؛ علی کبیر در حاشیه اجلاس هیات نمایندگان اتاقهای سراسر کشور در گفت‌وگو با خبرنگار ما  اظهار کرد: یکی از اهداف و رسالت‌های اتاق بازرگانی، تلاش و مطالبه گری در جهت بهبود مستمر محیط کسب و کار است. از طرفی دیگر، اتاق همواره سعی کرده تا در حوزه سرمایه‌گذاری انگیزه لازم را ایجاد کند ومشوق سرمایه گذاران باشد. ماحصل تمامی این اقدامات پارلمان بخش خصوصی، کمک به رونق تولید خواهد بود.

وی با تاکید بر اینکه، هدایت و حمایت از سرمایه‌گذاران هیچی راهی جز تسهیل‌گرایی در فضای اقتصاد کشور ندارد، تصریح کرد: باید شرایط را برای فعالیت‌های اقتصادی بهبود ببخشیم و در جهت توجه به خواسته‌های فعالان اقتصادی و بخش خصوصی گام برداریم.

کبیر درباره اهمیت نقش اتاق‌های بازرگانی در این شرایط دشوار اقتصادی خاطرنشان کرد: تمام این مشاوره‌ها در راستای بهبود محیط کسب و کار صورت می‌گیرد زیرا باید زمینه مناسبی برای فعالیت‌های اقتصادی ایجاد شود تا سرمایه گذاران برای ورود به این عرصه ترغیب شده و توامان عرصه تولید نیز رونق بگیرد.

دبیر اتاق مشهد یادآور شد: یکی از اقدامات اتاق، رصد مستمر فضای کسب و کار است تا از این منظر موانع را شناسایی کرده، ضعف های قانونی را احصاء نموده و نهایتا مشارکت ارکان مختلف را برای گره گشایی از چالش ها جلب نماید.

دانلود اپلیکیشن اتاق بازرگانی