سفیر اسپانیا: ظرفیت های گردشگری شهر مشهد باید در ابعاد جهانی معرفی شود

سفیر اسپانیا:  ظرفیت های گردشگری شهر مشهد باید در ابعاد جهانی معرفی شود
نویسنده خبر : روابط عمومی تاریخ بارگذاری : يک شنبه ، 11 آذر 1397

سفیر اسپانیا در جمع خبرنگاران:

ظرفیت های گردشگری شهر مشهد باید در ابعاد جهانی معرفی شود

 

سفیر اسپانیا در ایران گفت: تعاملات مثبتی میان ایران و اسپانیا در بخش های مختلف اقتصادی وجود دارد و همچنین می توانیم در بحث زعفران تبادلات رو به توسعه ای داشته و پیشرفت‌های خوبی کسب کنیم.

به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی خراسان رضوی، ادواردو لوپز بوسکتس در حاشیه حضور خود در اتاق مشهد و در جمع خبرنگاران به همکاری همکاری های دو کشور در حوزه‌‌های توریست، گردشگری و کشاورزی اشاره و اظهار کرد: موقعیت‌های همکاری فراوانی در بخش های مختلف فراهم است. زعفران و پسته دو محصولی هستند که می توان در حوزه تجاری در خصوص آن ها تعاملات خوبی داشته باشیم.

وی با تاکید بر اینکه زمینه گردشگری و توریسم شهر مشهد از جایگاه خاصی در ایران برخوردار است، تصریح کرد: این کلانشهر به رغم جایگاه و اهمیت آن در ایران، در اروپا کمتر شناخته و معرفی شده است. باید در این راستا اقدامات موثری انجام شود. درواقع باید توانمندی‌های گردشگری شهر مشهد در ابعاد جهانی معرفی شود.

سفیر اسپانیا در خصوص رتبه اول کشورش در فروش زعفران در جهان نیز عنوان کرد: همان طور که زعفران در آشپزی ایرانی جایگاه خاص و ویژه‌ای دارد، برای اسپانیا نیز به همین صورت است. در حقیقت در این حوزه اقدامات بسیاری بر روی زعفران انجام شده و همه متوجه اهمیت این مسئله شده‌اند.

 

دفتر کشاورزی

دانلود اپلیکیشن اتاق بازرگانی