صورتجلسه مورخ 96/05/19

خلاصه مذاکرات و مصوبات هیأت رئیسه

اتاق بازرگانی مشهد

 

 

تاریخ جلسه : 19/05/96

حاضرین - آقایان: مهندس شافعی، محمودی، حسینی، توکلی زاده ، خانم سراج احمدی و مهمان جلسه آقای بهاروند

- جلسه هیأت رئیسه اتاق مشهد در تاریخ 19/05/96 در محل حوزه ریاست با ذکر صلوات برمحمد و آل محمد آغاز گردید. ابتـــدا ریاست محترم گزارشی از اهم فعالیت های اتاق ارائه نمودند و روز خبرنگار را تبریک گفتند. سپس جلسه وارد دستورکار شد و پس از بحث و بررسی مطالب ذیل بعضاً مورد تصویب قرار گرفت :

 

- اهم مطالب مطروحه :

  • شیوه نامه تشکیل کمیسیون ها مطرح و پس از بحث و بررسی در خصوص شیوه نامه کمیسیون اتاق خراسان مقرر شد آقای مهندس کبیر مسئول تطابق و اصلاح شیوه نامه اتاق مشهد بر اساس شیوه نامه مصوب اتاق ایران باشند.
  • با توجه به برگزاری همایش محیط کسب و کار در مشهد طبق روال سال های گذشته مقرر گردید امسال از اتاق های چهار استان دیگر (شیراز، اصفهان، تهران، تبریز) نیز دعوت به عمل آید و به عنوان همکار در برگزاری همایش از اتاق ایران، استانداری خراسان رضوی، گمرک، اقتصاد دارائی، دادگستری دعوت بعمل آید و در زمینه بررسی هزینه های پیشنهادی همایش، جلسه ای با حضور آقای مهندس کبیر و تعدادی از اعضاء هیأت رئیسه برگزار و نتیجه را پس از ارزیابی مجدد به هیأت رئیسه ارائه نمایند.
  • پیشنهاد کمیسیون معدن اتاق مشهد مبنی بر برگزاری همایش معدن در تهران مطرح و مقرر گردید. ترجیحاً این همایش در مشهد برگزار شود و در این زمینه از ظرفیت های نظام مهندسی معدن استان استفاده شود و چنانچه الزاماً این همــایش باید در تهران برگزار شود، دلایل توجیهی آن به هیأت رئیسه ارائه تا اتخاذ تصمیم شود.

دانلود اپلیکیشن اتاق بازرگانی