کمک به نهادینه کردن ارتباط آموزشی تشکل ها با مرکز آموزش اتاق بازرگانی مشهد

کمک به نهادینه کردن ارتباط آموزشی تشکل ها با  مرکز آموزش اتاق بازرگانی مشهد
نویسنده خبر : مرکز آموزش تاریخ بارگذاری : دوشنبه ، 21 بهمن 1398

کمک به نهادینه کردن ارتباط آموزشی تشکل ها با  مرکز آموزش اتاق بازرگانی مشهد

جلسه بررسی و تعیین اولویت های آموزشی تشکل های اقتصادی در سال 1399   با عارضه یابی مشکلات و کمبودهای موجود تشکل ها، در مر کز آموزش اتاق مشهد برگزار گردید.

رشیدی  سرپرست مرکزآموزش اتاق مشهد در خصوص مباحث جلسه اظهار داشت: این جلسه در ادامه جلسه‌های پیشین به ارائه طرح در خصوص آموزش های مورد نیاز جهت توانمند سازی تشکل ها ، اختصاص داشت. وی ادامه داد: نمایندگان  تشکل ها در این جلسه به تشریح توانمندی ها، پشتیبانی و نوع خدماتی  که می‌توانند  در جلوگیری از  پراکندگی  برگزاری این دوره ها و موازی کاری  ارائه دهند، پرداختند.

 رشیدی گفت:  مدیران تشکل های حاضر در جلسه پیشنهاد دادند که در قالب  طرحی واحد با محوریت اتاق مشهد ، امکان ارائه  همکاری های  مرکز آموزش با تشکل ها برای پیشبرد  طرحهای آموزشی مورد نیاز به صورت هدفمند مهیا شود.

  سرپرست مرکز آموزش اتاق مشهد با اظهار این که بخش دوم جلسه به معرفی برخی متدها برای نیازسنجی  تشکل ها اختصاص داشت، گفت: ما برای پیشبرد طرح خود در صدد انجام کار نیازسنجی هستیم و برای انجام نیازسنجی مناسب، نیاز به الگو و متد داریم.

  وی گفت: بنای ما اطلاع یافتن از این موضوع بود که در چه بخش‌هایی می‌توانیم در قالب یک طرح، از نیازهای آموزشی تشکل ها با خبر شویم و با ارایه برنامه ای مدون  از سوی اتاق به تشکل ها از بی برنامگی  و موازی کاری جلوگیری شود.

 رشیدی درباره نوع خدمات و امکاناتی که در راستای این طرح  مرکز اموزش می‌تواند ارائه دهد، توضیح داد: در این جلسه تشکل ها عنوان کردند برای برگزاری دوره های آموزشی بودجه تعریف شده ای ندارند و ما باید بتوانیم با ارایه طرح ها و برنامه ها ، ظرفیت ها و توانمندی های آنها  را بالا ببریم.

دانلود اپلیکیشن اتاق بازرگانی