توسعه خدمات آموزشی ویژه فعالان اقتصادی و تجار ایران و افغانستان

توسعه خدمات آموزشی ویژه فعالان اقتصادی و تجار ایران و افغانستان
نویسنده خبر : مرکز آموزش تاریخ بارگذاری : دوشنبه ، 13 آبان 1398

 برگزاری دوره های آموزشی مورد نیاز فعالان اقتصادی و تجار ایرانی و افغانی در جلسه ی آموزشی که با حضور رییس هیأت اجرایی اتاق مشترک ایران و افغانستان و سرپرست مرکز آموزش اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی خراسان رضوی ،پنج شنبه 9 آبان ماه در محل اتاق مشترک ایران و افغانستان برگزار گردید مورد تأکید قرار گرفت.

محمود سیادت رییس هیأت اجرایی اتاق مشترک ایران افغانستان به منظور ضرورت ارتقاء سطح آگاهی و شناخت دوطرفه از بازارها و پتانسیل های اقتصادی ایران و افغانستان توسعه خدمات آموزشی ویژه فعالان اقتصادی و تجار ایران و افغانستان را ضروری دانست.

سیادت اهم این آموزش ها را در زمینه مدیریت صادرات و واردات، تجارت الکترونیک و سامانه های ارزی و بانکداری بین المللی دانست و  همچنین به برگزاری نشست های مشترک بازرگانان ایرانی و افغان با حضور مسؤولان ذی ربط نیز تأکید کرد.

در این جلسه، به توسعه خدمات تجارت الکترونیک به منظور استفاده از پتانسیل های بازار کشور افغانستان و توسعه صادرات نیز اشاره شد. همچنین به تسهیل شرایط، جهت بهره مندی هرچه بیشتر فعالان اقتصادی افغان از برنامه های آموزشی اتاق بازرگانی در مشهد و هرات بحث و تبادل نظر انجام شد و مقرر گردید دیگر دوره های آموزشی مورد نیاز احصاء و اجرایی گردد.

 

دانلود اپلیکیشن اتاق بازرگانی