رییس شورای آموزشی مرکز آموزش اتاق بازرگانی مشهد: آموزش نوآوری و کارآفرینی سکانداران آینده فضای کسب و کار یک ضرورت مهم است

رییس شورای آموزشی مرکز آموزش اتاق بازرگانی مشهد:  آموزش نوآوری و کارآفرینی سکانداران آینده فضای کسب و کار یک ضرورت مهم است
نویسنده خبر : مرکز آموزش تاریخ بارگذاری : دوشنبه ، 03 تير 1398

رییس شورای آموزشی مرکز آموزش اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی مشهد:

آموزش نوآوری و کارآفرینی سکانداران آینده فضای کسب و کار یک ضرورت مهم است

رییس شورای آموزشی مرکز آموزش اتاق بازرگانی مشهد گفت: آموزش نوآوری و کارآفرینی به قشر جوان و به ویژه دانش آموزانی که در آینده سکان اقتصاد و فضای کسب و کار کشور را در دست می گیرند، یک ضرورت مهم است و توجه به این امر خطیر، تفاوت جوامع توسعه یافته و در حال توسعه را مشخص می کند.

به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی، صنعت، معدن و تجارت، مجید محمدزاده طبسی در حاشیه برگزاری آزمون ورودی فرهنگستان نوآوری و کارآفرینی دانش آموزی، در خصوص طرح ایجاد این فرهنگستان در مرکز آموزش اتاق مشهد اظهار کرد: این طرح به نحوی برای اوقات فراغت دانش‌آموزان برنامه‌ریزی موثر و هدفمند انجام می دهد و می‌تواند برای آینده کشورمان بسیار مفید باشد.

وی ادامه داد: در این فرهنگستان بستر آشنایی دانش آموزان با محیط و بازار کسب و کار، اقتضائات و مفاهیم آن و امر کارآفرینی فراهم می آید. دوره های به صورت کارگاهی و عملیاتی بوده و دانش آموزان در روند کار درگیر می شوند.

محمد زاده تاکید کرد: در واقع جای چنین طرحی 100 درصد خالی بود و اولین بار است که چنین دوره هایی را تجربه می کنیم در واقع اتاق مشهد، در یک نیازسنجی موثر، خود برای تربیت نسل کارآفرین آینده پیش قدم شده است و ضرورت دارد که نهادهای آموزشی رسمی نیز در این رابطه همراهی لازم را به عمل آورند.

این کارآفرین و فعال اقتصادی خاطر نشان کرد: بازخورد این دوره‌ها پس از تکمیل آن نیز باید رصد شود. این امر  می‌تواند انگیزه متقاضیان دوره های بعدی را بیشتر و برای متولیان این طرح نیز تجربه ای گرانبها باشد.

دانلود اپلیکیشن اتاق بازرگانی