تشکیل جلسه هماهنگی اولیه تعدادی از فعالان اقتصادی به منظور نیازسنجی ساخت هنرستان در منطقه زلزله زده غرب کشور

تشکیل جلسه هماهنگی اولیه تعدادی از فعالان اقتصادی  به منظور نیازسنجی ساخت هنرستان در منطقه زلزله زده غرب کشور
نویسنده خبر : تاریخ بارگذاری : پنج شنبه ، 02 آذر 1396

تشکیل جلسه هماهنگی اولیه تعدادی از فعالان اقتصادی

به منظور نیازسنجی ساخت هنرستان در منطقه زلزله زده غرب کشور

 

نمایندگان برخی  از تشکل های بخش خصوصی استان در اتاق مشهد گرد هم آمدند تا پیرامون تصمیمی که اخیراً در نشست هیأت نمایندگان اتاق مشهد در مورد ساخت هنرستان فنی حرفه ای در منطقه زلزله زده کرمانشاه عنوان شده است بحث و تبادل نظر کنند.

به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی مشهد:

محمدحسین روشنک عضو هیأت نمایندگان اتاق مشهد با تأکید بر پر رنگ ماندن نهضت کمک رسانی به زلزله زدگان غرب کشور عنوان کرد: کانون یاری رساندن به مناطق آسیب دیده باید گرم نگه داشته شود و تب یاری رساندن به آسیب دیدگان نباید خاموش شود.

روشنک با تأکید بر تصمیم هیأت نمـــایندگان اتاق مبنی بر ساخت هنرستانی فنی حرفــه ای در منطقه زلزله زده غرب کشور که دارای سالن اجتماعات، مرکز بهداشتی، خوابگاه و نمازخانه باشد آمادگی بخش خصوصی و از جمله تشکل های مرتبط با خود را جهت تأمین بخشی از هزینه های این پروژه اعلام کرد.

رضا حمیدی عضو هیأت نمایندگان اتاق مشهد و عضو جامعه یاوری خراسان با عنوان اینکه ساخت هنرستان فنی حرفه ای بهترین ایده برای کمک فرهنگی به منطقه، جهت تأمین اشتغال مستمر جوانان منطقه با آموختن کار و حرفه می باشد نیز آمادگی خود را جهت تأمین ده درصد بودجه ساخت این هنرستان اعلام کرد.

محمد سیادت عضو هیأت نمایندگان اتاق با ذکر اینکه ساخت هنرستان فنی حرفه ای در منطقه زلزله زده غرب بهترین ایده برای یادگیری و آموزش های فنی حرفه ای برای آینده جوانان می باشد گفت: ایجاد مراکزی با اثرگذاری ماندگار از اهداف فعالین اقتصادی در کمک رسانی به منطقه می باشد.

همچنین علی دادور مدیرعامل جامعه یاوری خراسان نیز با ذکر تاریخچه ای از جامعه یاوری خراسان به عملکرد جامعه یاوری به ساخت 560 پروژه جامعه یاوری در سراسر کشور از جمله هنرستان فنی حرفه ای 470 نفره شبانه روزی دارالفنون توس بم که پس از زلزله مهیب این منطقه بنا شده اشاره کرد و افزود در کمک رسانی به محرومین و کمک به آسیب دیدگاه مناطق زلزله زده غرب با توجه به تجارب مفید جامعه یاوری و سپس نیاز سنجی منطقه از طریق اعزام نمایندگان بخش خصوصی به منطقه و مطالعه دقیق نوع هنرستان مورد نظر به اجرا در می آید.

در این جلسه مقرر شد هیأت امنایی از فعالین اقتصادی در قالب کمیته ای برای نیاز سنجی طرح و برآورد هزینه هنرستان فنی حرفه ای توسط جامعه یاوری خراسان در منطقه تشکیل شود.

 

دانلود اپلیکیشن اتاق بازرگانی