با حضور رییس اتاق بازرگانی ایران و خیرین مدرسه ساز برگزار شد آیین کلنگ زنی دبستان 3 کلاسه روستای گندم خواب منطقه تبادکان

با حضور رییس اتاق بازرگانی ایران و خیرین مدرسه ساز برگزار شد آیین کلنگ زنی دبستان 3 کلاسه روستای گندم خواب منطقه تبادکان
نویسنده خبر : تاریخ بارگذاری : پنج شنبه ، 19 مرداد 1396

با حضور رییس اتاق بازرگانی ایران و خیرین مدرسه ساز برگزار شد

آیین کلنگ زنی دبستان 3 کلاسه روستای گندم خواب منطقه تبادکان

با حضور رییس اتاق بازرگانی ایران و رئیس هئیت مدیره جامعه یاوری خراسان، رییس مجمع خیرین مدرسه ساز استان خراسان رضوی، مدیر آموزش و پرورش منطقه تبادکان، خیر مدرسه ساز طائفی و جمعی از خیرین، آیین کلنگ زنی دبستان 3 کلاسه روستای گندم خواب منطقه تبادکان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اتاق مشهد، دراین مراسم که با حضور مسئولین و خیرین مدرسه ساز همراه بود کلنگ دبستان سه کلاسه روستای قندم خواب واقع در منطقه آموزش و پرورش تبادکان با مشارکت خیر طائفی و اداره کل نوسازی مدارس آموزش و پرورش خراسان رضوی با زیر بنای 200 متر مربع  به زمین زده شد.

 

مهندس شافعی  رییس اتاق بازرگانی ایران و رئیس هئیت مدیره جامعه یاوری خراسان در این مراسم ضمن تقدیر از خیرین مدرسه ساز گفت: خیرین مدرسه ساز با ساخت مدرسه و تاثیرگذاری درجامعه و آینده انسان ها از خوشبخت ترین افراد هستند و اثرات سبزشان بیش از پیش میهن اسلامی مارا گلستان می کند.

 

شافعی خطاب به معلمین و اولیا دانش آموزان گفت: ساخت یک مدرسه از ضروریات است و از آن مهم ترخروجی مدارس است که با کیفی سازی سطح آموزش و تلاش معلمین و اولیای دانش آموزان باید مورد توجه قرار گیرد.

 

ایشان با اشاره به نقش مهم خیرین مدرسه ساز در توسعه و تجهیز مدارس افزود: بی شک خیرین مدرسه ساز هم ازمعلمین و اولیا انتظار دارند تا با تلاش بیش از پیش در تربیت نسلی پویا و تاثیرگذار نقش اصلی خود را همچون همیشه ایفا کنند و در این راه ما نیز تمام سعی خود را خواهیم کرد تا با توجه هرچه بیشتر به مناطق کم برخورداردراین راه سهیم باشیم.

 

علی ابری اول مدیر آموزش و پرورش منطقه تبادکان ضمن تقدیراز خیرین مدرسه ساز که زمینه رشد علمی گنجینه ها و آینده سازان ایران اسلامی را فراهم آورده اند گفت:ساخت و ساز و ایجاد فضای آموزشی بهترین راه برای  توسعه کشور ومقابله با آسیب های اجتماعی است و امروزبه لطف این انسان های نیک اندیش درمنطقه تبادکان شاهد این امرهستیم.

 

علی ابری افزود: امروز با تلاش دولت کریمه و خیرین مدرسه ساز در منطقه بزرگ تبادکان در 1200 روز اخیر هر 17 روز یک مدرسه افتتاح شده و این امر تکرار نخواهد شد مگر با مشارکت همه جانبه خیرین مدرسه ساز و دولت مردان .

 

وی با بیان اینکه آموزش و پرورش منطقه تبادکان با دارا بودن 719 کد آوزشی و 120 هزار دانش آموز به عنوان بزرگترین منطقه آموزشی کشور شناخته می شود اظهار داشت:امروز در آموزش و پرورش تبادکان با مشکلات مختلفی روبه رو هستیم که از همه مهم تر رشد جمعیت دانش آموزی است که  اگر توجه ویژه به ایجاد فضای آموزشی نشود در آینده ای نزدیک با مشکلات بزرگتری در این خصوص مواجه خواهیم بود.

دانلود اپلیکیشن اتاق بازرگانی