نایب رییس اتاق مشهد در مراسم افتتاح دفتر پیمانکاری فرعی صنعتی: اعتلای اقتصاد مقاومتی در گرو حمایت از ساخت قطعات و تجهیزات در داخل کشور می باشد

نویسنده خبر : تاریخ بارگذاری : يک شنبه ، 25 تير 1396

نایب رییس اتاق مشهد در مراسم افتتاح   دفتر پیمانکاری فرعی صنعتی: اعتلای اقتصاد مقاومتی در گرو حمایت از ساخت قطعات و تجهیزات  در داخل کشور می باشد.

نایب  رییس اتاق مشهد در مراسم افتتاح دفتر محلی پیمانکاری فرعی که با حضور   حسن حسینی عضو هیات رییسه اتاق مشهد و نایب رییس خانه صنعت و معدن ایران برگزار شد عنوان کرد: اعتلای اقتصاد مقاومتی در گرو حمایت از ساخت قطعات و تجهیزات  در داخل کشور می باشد.

به گزارش روابط عمومی اتاق مشهد محمودی با بیان اینکه  نظام مبادلات فرعی صنعتی  و مشارکت در ساخت قطعات و تجهیزات نفت و گاز همواره یکی از دغدغه های  کارشناسان ،تولید کنندگان ، جامعه و دولت درعدم وابستگی  به واردات و حمایت از تولیدات داخلی بوده است تصریح کرد:با ایجاد اقتصاد مقاومتی می توان  جلو واردات بی رویه  و مشکلات اقتصادی اجتماعی   که با افزایش و کاهش قیمت نفت به وجود می اید  راگرفت.

نایب رییس اتاق مشهد تصریح کرد:اقتصاد ما  بایداقتصادی درون زا و برون نگر باشد یعنی با اینکه از دانش و فناوری داخلی حمایت می کند رویکردش به بازارهای بین المللی و تولید برای صادرات باشد که در این راستا شرکت های دانش بنیان نقش به سزایی  خواهند داشت.

وی با عنوان اینکه هر جا به بخش خصوصی و شرکت های دانش بنیان بها داده می شود بیشتر این فرمایش مقام معظم رهبری که خواستن توانستن است مصداق پیدا می کند افزود: در حال حاضر که  شاهد خود کفایی در زمینه تولید و ساخت قطعات و نیازهای صنعت نفت و گاز که از صنایع وابسته و ارز بر می باشد در داخل کشور و استان هستیم،دولت نیز باید با حمایت ها و مشوق های لازم به توان بین المللی این شرکتها کمک کند.

وی تاکید کرد  برگزاری نمایشگاه قطعات و تجهیزات نفت و گاز ما را نسبت به توانمندیهای استان که می تواند در راه اقتصاد مقاومتی نسبت به تامین قطعات مورد نیاز  در صنایع نفت و گاز اقدام کند،آگاه می سازد و افتتاح مرکز مبادلات پیمانکاری نیز علاوه بر اینکه سرعت بیشتری به این امر می دهد  باعث اشتغال  جوانان  و جلوگیری از خروج ارز از کشور می گردد.

دانلود اپلیکیشن اتاق بازرگانی