صورتجلسه مورخ 96/03/06

خلاصه مذاکرات و مصــوبات هیأت رئیسه

 

جلسه :4 

تاریخ جلسه : 06/03/96

حاضرین آقایان: مهندس شافعی – محمودی – حسینی – توکلی زاده و خانم سراج احمدی

جلسه هیأت رئیسه اتاق مشهد در تاریخ 06/03/96 در محل حوزه ریاست با ذکر صلوات برمحمد و آل محمد آغاز گردید. ابتـــدا ریاست محترم اتاق حلول ماه مبارک رمضان را تبریک گفتند، همچنین گزارشی از اهم فعالیت­های اتاق ارایه نمــودند. سپس جلسه وارد دستور کار شد و پس از بحث و بررسی مطالب ذیل مورد تصـویب قرار گرفت .

 

 اهم مطالب مطروحه :

  • پیشنهاد موضوع ورشکستگی شرکت­ها جهت بررسی و اظهار نظر به اتاق مشهد واگذار گردید، و مقرر شد با حضور اتاق­های اصفهان، کرمان، شیراز و تبــریز در آذر ماه یا دی ماه همایشی در مشهد برگزار شود.
  • سند برنامه­ریــزی استراتژیک اتاق مشهد به هیأت رئیسه تقدیم و مقرر گردید حداکثر ظرف مدت یک هفته نظرات خود را به صــورت کتبی ارایه نمایند.
  • در خصوص توسعه روابط اقتصادی کشور با همسایه­ها دو موضوع پیشنهاد شد. (1- سرمایه­گذاری مشترک 2- مبادله کالا )، مقرر شد استان خراسان در زمینه مبادلات کالا مطالعه و برنامه­ریــزی نمــاید.
  • با توجه به برگزاری جلسه­ای در چین با حضور 67 کشور جهان در ارتباط با احیاء جاده ابریشم مقرر شد برای اتاق خراسان جایگاه ویژه­ای در این مجموعه در نظر گرفته شود و یک گروه کاری با مسئولیت امور بین­الملل اتاق مشهد برای اجرای این مهم تشکیل شود.

دانلود اپلیکیشن اتاق بازرگانی