دعوت اتاق بازرگانی صنایع معادن وکشاورزی خراسان رضوی از فعالان اقتصادی و سایر اقشار برای حضور در انتخابات

نویسنده خبر : تاریخ بارگذاری : چهارشنبه ، 27 ارديبهشت 1396

با صدور بیانیه‌ای صورت گرفت :دعوت اتاق بازرگانی صنایع معادن وکشاورزی خراسان رضوی از فعالان اقتصادی و سایر اقشار برای حضور در انتخابات

 

 هرچه انتخابات پرشورتر باشد, عظمت ملت ایران بیشتر در چشم مخالفان و دشمنان دیده خواهد شد؛ برای ملت ایران حرمت بیشتری خواهند گذاشت؛ دوستان شما هم در دنیا خوشحال می شوند.

مقام معظم رهبری

اتاق بازرگانی صنایع معادن و کشاورزی خراسان رضوی با صدور بیانیه‌ای از فعالان اقتصادی و سایر اقشار جامعه برای حضور در انتخابات پیش‌رو دعوت کرد.

به گزارش روابط عمومی اتاق مشهد در این اطلاعیه آمده است: روز بزرگ سرنوشت سازی را پیش رو داریم و همه با هم امیدواریم که ان شاء الله در این روز بتوانیم سرنوشت سال‌ها و بلکه دهه های کشور خودمان را رقم بزنیم.همت همه مردم، جوان ها، زنان و مردان می‌تواند یک اتفاق مهم را برای جامعه‌ما رقم بزند.

بدون تردید ، ضرورت حضور همه در پای صندوق رأی است. همه باید احساس کنیم یک اتفاق بزرگی را پیش رو داریم؛ اتفاقی که سرنوشت همه‌ما را رقم خواهد زد و ان شاءالله نسبت به این مسأله با حساسیت برخورد کنیم و دوستان و خانواده‌مان ‌را تشویق کنیم که در این امر مهم شرکت کنند تا حماسه ای دیگر رقم بخورد.

 

اتاق بازرگانی صنایع معادن و کشاورزی خراسان رضوی

 

 

دانلود اپلیکیشن اتاق بازرگانی