رهبر انقلاب در دیدار فرماندهان ارتش امروز تقویت اقتصادی، نقطه‌ کلیدی و دارای اولویت کشور است

نویسنده خبر : تاریخ بارگذاری : چهارشنبه ، 30 فروردين 1396

 

رهبر انقلاب اسلامی گفتند: امروز تقویت اقتصادی، نقطه‌ کلیدی و دارای اولویت کشور است.

به گزارش ایسنا، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای  صبح امروز در دیدار فرماندهان ارتش، گفتند: امروز تقویت اقتصادی، نقطه‌ کلیدی و دارای اولویت کشور است.

ایشان با بیان اینکه همه باید قدر انتخابات را بدانند، گفتند: انتخابات را گرامی بداریم. انتخابات باید سالم، با امنیت، با سلامت و با گستردگی انجام بگیرد. ان‌شاالله به توفیق الهی همین‌جور خواهد شد. علی‌رغم دشمنانی که مدام وسوسه میکنند. کسانی که رسانه‌های بیگانه را می‌بینند می‌دانند که دشمنان چطور دارند وسوسه می‌کنند که یک‌جوری انتخابات را خراب کنند.

رهبر انقلاب افزودند: ملت ایران ان‌شاءالله با همین بیداری و هوشیاری که همیشه نشان دادند، در مقابل این حرکت خصمانه پیش بروند و یک انتخابات گسترده، بانشاط، با شور و شوق و سالم و همراه با امنیت ان‌شاءالله اتفاق بیفتد. این برای کشور یک ذخیره‌ای خواهد بود و کشور را مصونیت بسیاری خواهد داد.

ایشان گفتند: بنده شعارهای اقتصادی را در این دو سه سال اخیر برجسته کردم برای اینکه احساس کردم دشمن از این ناحیه میخواهد ضربه بزند. وقتی ما مشکل اقتصادی داشته باشیم بخش‌های مختلف نخواهند توانست کارهای درست خودشان را انجام بدهند.


رهبر انقلاب تصریح کردند: امروز ظرفیت اقتصادی در کشور یک نقطه کلیدی و دارای اولویت است، لذاست که بنده روی این تکیه میکنم روی معیشت مردم تکیه میکنم، روی معیشت کارکنان دستگاه‌ای مختلف تکیه می‌کنم روی معیشت کارکنان نیروهای مسلح تکیه می‌کنم، اینها باید دنبال بشود اینها باید با جدیت دنبال بشود. این به عهده مسئولین است. مسئولان اگر انگیزه های دشمن را نگاه کنند انگیزه بیشتری برای این کار پیدا می‌کنند.

 

دانلود اپلیکیشن اتاق بازرگانی