صورتجلسه مورخ 95/11/13

خلاصه مذاکرات و مصـوبات هیأت رئیسه                 

جلسه :21   

تاریخ جلسه : 13/11/95

حاضرین آقایان: مهندس شافعی – محمودی – حسینی – توکلی زاده و خانم سراج احمدی

- جلسه هیأت رئیسه اتاق مشهد در تاریخ 13/11/95 در محل حوزه ریاست با ذکر صلوات برمحمد و آل محمد آغاز گردید. ابتـــدا ریاست محترم اتاق ضمن عرض تبریک دهه مبارکه فجر مطالبی در این خصوص عنوان و سپس گزارشی از اهم فعالیتهای اتاق ارائه گردید. در ادامه پس از بحث و بررسی موارد ذیل مورد تصــویب قــرار گرفت:

- اهم مطالب مطروحه :

  • با توجه به کمیته ای که به منظور ظرفیت سنجی و مکان یابی برای فرصتهای سرمایه گذاری که با همکاری کمیسیونهای اقتصادی و صنایع مجلس در اتاق ایران تشکیل گردیده، پیشنهاد تشکیل کمیته متناظر در اتاق مشهد مورد تصویب قرارگرفت.
  • جهت رفع مشکلات محور غرب مشهد، پیشنهاد شد کمیته ای در مشهد تشکیل و به اتاق ایران معرفی شود تا طی جلساتی که با مسئولین کشوری برگزار می شود، شرکت و موضوع را پیگیری نمایند.
  • پیشنهاد شد با توجه به تشکیل کمیته های حمایت قضایی از سرمایه گذاری، محیط زیست و ارتباطات که به صورت کشوری در اتاق ایران تشکیل شده، همین کمیته ها بصورت استانی در مشهد تشکیل و تفاهم نامه ملی بخش استانی با همکاری تشکل ها فعال گردد.
  • پیشنهاد قدردانی و تجلیل از بزرگان و پیشکسوتانی که در قید حیات هستند مطرح گردید بدین منظور کمیته ای جهت تعیین ضوابط انتخاب آنان تعیین گردد.

دانلود اپلیکیشن اتاق بازرگانی