دبیر ستاد مبارزه با کرونا اتاق ایران خواستار شد:ضرورت همکاری دستگاه های اجرایی برای سهولت دسترسی بخش تولید به اقلام بهداشتی

دبیر ستاد مبارزه با کرونا اتاق ایران خواستار شد:ضرورت همکاری دستگاه های اجرایی برای سهولت دسترسی بخش تولید به اقلام بهداشتی
نویسنده خبر : روابط عمومی تاریخ بارگذاری : شنبه ، 16 فروردين 1399

دبیر ستاد مبارزه با کرونا اتاق بازرگانی ایران خواستار شد:

ضرورت همکاری دستگاه های اجرایی برای سهولت دسترسی بخش تولید به اقلام بهداشتی

 

دبیر ستاد مبارزه با کرونا اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران گفت: بنگاه های اقتصادی که قرار است فعالیت خودرا با نظارت ستاد مقابله با بیماری کرونا آغاز کنند، باید به تجهیزات بهداشتی و پیشگیرانه دسترسی پیدا کنند و به همین منظور باید سهولت و ظرفیت لازم از سوی دستگاه های متولی، پیش بینی شود.  

به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی خراسان رضوی؛ «علاء الدین میرمحمد صادقی» در گفت و گو با خبرنگار ما با تقدیر از تلاش های صورت گرفته در اتاق های بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی کشور بیان کرد: ستاد مقابله با کرونا همزمان با آغاز موج شیوع این بیماری در اتاق بازرگانی ایران تشکیل . در همین راستا بودجه ای از سوی هیات رئیسه اتاق ایران برای کمک به شهرستان ها در نظر گرفته شد و سهمیه بندی گردید. مقرر شد تا اتاق های بازرگانی شهرستان ها نیز معادل این مبلغ را از محل اعتبارات خود به آن اضافه کرده و ماحصل آن صرف خرید تجهیزات و اقلام ضروری شود.

وی با اشاره به اینکه کمک ها به هر یک از شهرستان ها به نسبت جمعیت و وضعیت شیوع کرونا در آن متغیر بود، خاطر نشان کرد: اتاق های بازرگانی تا پایان این موج شیوع، همراه جامعه و حامی خط مقدم درمانی خواهند بود.

دانلود اپلیکیشن اتاق بازرگانی