صورتجلسه مورخ 1398/08/22

جلسه : 13
تاریخ جلسه : 98/08/22
حاضرین- آقایان: شافعی، سیادت، محمودی، توکلی زاده، خانم سراج احمدی و مهمان جلسه آقای محمٌدنژاد


سیزدهمین جلسه هیأت رئیسه اتاق مشهد با حضور کلیه اعضاء در روز چهارشنبه مورخ 98/08/22 ساعت 7:30 صبح در محل دفتر ریاست با ذکر تلاوت قرآن مجید آغاز گردید. جناب آقای مهندس شافعی ریاست محترم اتاق ضمن عرض تبریک هفته وحدت و تولد پیامبر اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع)، گزارشی از مسائل اقتصادی کشور و مسائل روز را بیان نمودند. سپس آقای مهندس شافعی از به وجود آمدن تعاملات سازنده و ارتباطات خوب قوه قضائیه و اتاق ایران مطالبی را عنوان نمودند.
در ادامه آقای محمدنژاد رئیس محترم اتاق مشترک ایران و ترکمنستان گزارشی از عملکرد اتاق مشترک را ارائه نمودند. پس از ارائه گزارش از سوی ایشان، آقای مهندس شافعی ضمن تقدیر از اقدامات خوب اتاق مشترک در دوره مدیریت آقای محمدنژاد، راهنمایی هایی نیز بیان نمودند. از جمله اینکه هیأت مدیره با مسئولین کمیسیون اتاق ایران جلساتی داشته باشند و ارتباطات بیشتری برقرار کنند. با برگزاری همایش های مشترک و همراهی سایر اتاق های مرتبط، اطلاعات اقتصادی و تجاری اعضاء خود را بهبود بخشد تا کارنامه قابل قبولی در پایان دوره ارائه نمایند.
در پایان آقای مهندس کبیر دبیر محترم اتاق گزارش حسابرسی منتهی به سال 1397 را ارائه نمودند که مورد بحث و بررسی و تأیید قرار گرفت.
جلسه در ساعت 9 صبح با ذکر صلوات ختم گردید.

دانلود اپلیکیشن اتاق بازرگانی